SERAM: Suara ANEH di HOMESTAY





Assalamualaikum dan selamat hari khamis. Alhamdulillah..,hari ini, kita kembali dengan cerita seram lagi.. hihihihihihihi.Bagi penggemar cerita seram, bolehlah baca dan hayati.. (selami cerita ini..harap awak orang pun turut merasai akan keseraman ..hihihihihi)

Minggu lepas ina tiada cerita seram di blog ni.Kebetulan kami sekeluarga ( ina dan keluarga kecil dianggotai oleh anak anak dan suami bersama abang sulong isteri dan adik beradik yang lain termasuk mak abah) Okay.. diharap pembaca jelas akan penerangan diatas.



3 Hari 2 Malam

Selama pemergian kami disana .., kami bertolak ke Negeri Sembilan dengan menaiki 2 buah kereta ( bagi menghadiri majlis konvokesyen  di USIM :Universiti Sains Islam Malaysia).  Pada hari Rabu,Khamis dan Jumaat.

Bertolak jam 12.30tengahari, maklumlah ina kena tunggu abang sulung dari raub turun di kuantan bagi mengambil mak abah.Kata adik bongsu ku, lebih selesa menyewa kereta yang sedikit besar (toyota avanza).Sudah alang alang ke negeri sembilan, mesti ingin shoppping di NILAI 3.Kereta ina? Toyota unser.. anak 3 hampir penuh kereta dengan barang barang , bakul dan stroller.


Dalam hati..ina bermonolog 


ina : Haiiih la kak iparku.Tidur ke anak nya? Sebab tadi nampak macam dah bangun..( anak dia berusia setahun lebihh la)

sebab kalau anak dia tidak tidur..,boleh la anak anak ina bermain dengan anak dia..(di belakang homestay ada gazebo dan taman permainan)


"Ada nampak susuk kelibat benda hitam ( benda itu tercegat dengan mata merah) di rumah tinggal bersebelahan homestay tersebut" kata adik bongsu ina.. semasa kami sampai disana.



Miliki kisah penuh disini > 

Ebook Aku Tak Kuat [ Siri 1 ] harga RM 40 seunit. Tapi untuk pembaca di blog 50 yang terawal, akan mendapat diskaun sehingga 40%, iaitu hanya RM 16 sahaja > 

http://www.kedaibukudigital.com/N_ShowDetails.aspx?qBookID=EA2222


Antara isi kandungan  lain Dalam Ebook 'Aku Tak Kuat' [SIRI 1] 

Aku Tak Kuat [ Siri 1 ]

1. DIA menyamar AKU.
2. DIA datang selepas diundang.
3. Mata bertentang MATA.
4. Sesuatu ingin menguasai.
5. Suara Misteri sayup Mendodoikan Baby pada malam hari.
6. TV terpasang sendiri pada setiap jam 12 malam.
7. Gegendang telinga direntap. 
8. Keluarga Misteri berpindah Masuk.
9. Jangan di cabar! 
10. Berlaku Pergelutan antara DIA dan baby.

Dan banyak lagi..

Semuanya dalam Aku Tak Kuat [ Siri 1 ]

Ebook seram hanya RM 16 ... Beli sini > 

http://www.kedaibukudigital.com/N_ShowDetails.aspx?qBookID=EA2222


Ebook seram, karya seram

 

Koleksi ebook seram

type='text/javascript'>