BERKONSEPKAN HADIAH (DIY) Hanya di PRINTCIOUS

Printcious
Ohhh... masih blur la . Birthday pasangan sudah dekat ni.Tapi hadiah masih belum beli lagi ni.Hmmm...,macam mana ya? masih tercari cari hadiah untuk seseorang? tapi masih tidak tahu ingin menghadiahkan apa?
Saya cadangkan korang pergi ke laman web PRINTCIOUS  
 Di laman web ini mempunyai pelbagai cadangan hadiah untuk diberikan kepada orang tersayang bagi meraikan hari istimewa seperti ulangtahun kelahiran, perkahwinan,kelahiran baby baru, hari sambutan ibu/ayah,Guru serta hadiah graduasi .Saya tengok ni pun, sudah rambang mata.Semuanya nak dibeli..hihihi.



Antara cadangan hadiah yang boleh diberikan kepada orang tersayang ialah :

1.MUG
2.T-SHIRT TEE
3. CUSHION
4. MOUSEPAD
5.KEYCHAIN
6. FRIDGE MAGNET
7.ROCK FRAME
8.TILE CERAMIC
9.PHONE CASE
10.CAPS
11.BAG

 Hadiah ekslusif macam ni kan,SA boleh cadangkan korang hadiahkan kepada pasangan korang bagi menyambut hari istimewa korang itu.Supaya mereka rasa dihargai dengan hadiah sebegini..


LAIN DARI LAIN





Berkonsepkan Do It Yourself , iaitu  korang hanya masukkan gambar dan edit warna yang sesuai bagi produk yang korang minat itu.Macam SA la kan, SA cadangkan kepada korang untuk beli cushion..( sesuai bagi pasangan korang yang ada bantal busuk tu, eloklah digantikan dengan cushion ini..korang boleh letak image korang pada cushion tersebut.Malam malam, bolehlahh si pasangan korang peluk bantal itu..).Walau hanya cushion semata.Tetapi sangat berbaloi yaa.. Siap kita boleh letak gambar pada cushion tersebut. Kita create sendiri dan seterusnya kita submit order aja kepada printcious ni.Pihak printcious akan create cushion tersebut mengikut citarasa kita dengan pilihan warna yang disediakan itu.Apa nak lagi kan korang?



ROMPERS

Haaa..,mak mak yang ada baby tu. Atau nak hadiahkan romper pada baby yang baru lahir pun ada jual dekat sini.SA tengok pun..Yaa Allah,semua nak di beli.Mempunyai pelbagai pilihan saiz baju.Dari baby berusia 3 hingga 6bulan dan seterusnya 9 sehinggalah 12 bulan.



antara contoh rompers..
Kita sebagai pembeli, boleh mengikut citarasa sendiri dalam pemilihan dari segi warna dan juga gambar.Korang nak letak gambar baby mahupun gambar seisi keluarga pun boleh.Cuba lihat gambar di atas itu.


CARA CARA NAK BUAT PEMBELIAN?

Mudah aja ..

LANGKAH PERTAMA :

SIGN UP dulu di PRINTCIOUS < klik LINK>

LANGKAH KEDUA

pilih PRODUK yang korang suka dan CREATE

Gambar pilihan Customer sendiri.. nak besar atau kecil ikut citarasa

Okaylah..untulk  info lanjut terjah jeee ke laman web berikut..seperti dibawah. Bagi korang yang sedang mencari hadiah sebegini, boleh lah terus shopping disini .. memang banyak pilihan.Ina sendiri pun nak membeli jugak ni..Lagi lagi nak hadiahkan kepada en suami dan my babY.

Memang sesuai sangat dengan tagline dari printcious ni  “Printcious.com – Precious Gifts From Your Heart”

laman web : www.Printcious.com/my  aatau terus ke Laman Facebook Printcious : https://www.facebook.com/printcious/?ref=br_rs dan korang jangan lupa untuk LIKE PAGE ini ya,bagi mendapatkan PROMOSI terkini daripada printcious.

FAN PAGE :PRINTCIOUS
promosi OKTOBER di PRINTCIOUS

Psttt.. Ohhh.. PROMOSI 40% sempena OCTOBER kini muncul di PRINTCIOUS.
mana nak hadiahkan kepada suami/isteri atau pasangan masing masing.Inilah super duper harga SALE di printcious..
type='text/javascript'>