Alhamdulillah.. harini sudah memasuki 2nd september.Bulan baru ..target pun mesti baru dalam bulan ini.Tidak terlambat untuk korang tulis apa yang nak dicapai bulan ini yaa..Hihihi.



Macam biasa,ina pun ada target bulanan.Yang mana nak capai target jualan garam AK dan juga sabun bidara..  garam yang ina hasilkan sendiri (telah melalui proses bacaan alquran serta solat)bagi mengatasi masalah gangguan halus (histeria,tempat terkena gangguan,saka dll) serta dapat menampung aura yang bocor tersebut seterusnya dapat menaikkan seri wajah yang kusam serta aura positif..(menolak aura negatif)

Selain dari garam AK,juga ina menjual sabun bidara bagi masalah gangguan.Yang dibuat menggunakan 100% daun bidara serta melalui proses seperti garam mandian AK.

Okay.. berbalik dari tajuk.September ini adalah bulan kelahiran Mr Z.Ina pun masih tercari cari ape lah nak kasi hadiah nanti.Ermm.. kalo di ikutkan,mr z sukakan barangan turbo.Bila difikirkan,mana la nak cari duit banyak gitu..seorang housewife.Skip jelaa...hihihihi.

DOA september
Di harap bulan September ini,bulan yang cemerlang bagi ina dalam dunia blogging.Dan rezeki kita semua (yang membaca entri sekarang) bertambah tambah tambah.. tehehehe. Banyak betul ayat tambah. (Ehh,ikut suka lahh kan.Ini belog ina..apa pun boleh tulis.) Rezeki zuriat,job masyuk serta kesihatan dan kebahagiaan rumah tangga.Aamiinn..

Eh,,tiba tiba teringatkan suatu masa dahulu.Ina diperli oleh seseorang mengenai laporan kerja..katanya,ayat ina macam cerita. Kikikikiki.. Ape ada hal.. malas ambil pusing.Memang ina suka bercerita..tapi melalui penulisan laa.. heee.