LAMPU PHILIP.. Menerangi DAPURKU LAMPU PHILIP.. Menerangi DAPURKU - Beauty dan lifestyle

LAMPU PHILIP.. Menerangi DAPURKU

alhamdulillah, sebelum sebelum ni kan.Dapur SA sedikit malap je. Kadang kadang boleh confius, sapa lah pulak main lampu ni.Sebabnya seakan malap malap cahaya lampu dapur.Pencahayaan kurang,Walaupun cat dapur itu warna terang dah.Kalau ikutkan SA ni, taknak la beli mentol ni.Tetapi disebabkan kes malas nak bertekak dengan suami...(ala,biasalah la kan..suami isteri..mesti ada yang tidak sekepala punya).Itu cerita haritu lah..suami beli mentol Bulat.. bagi pendapat SA lahh.. lampu bulat tu..,memang tidak sesuai untuk rumah batu.. pencahayaan hanya mensasarkan tidak secara keseluruhan  ruangan dapur ni. (Kalau rumah papan bercampur batu, sesuai guna pakai mentol ini)


Sudut bucu dapur

Jika dilihat gambar diatas.. sangat terang pencahayaan dengan menggunakan lampu mentol jenis LED  PHILIP. (anak SA pun ada bunyi semalam.., mama rumah kita macam rumah baru lahhh mama.Macam baru cat jee.Heeeeehhhh)





pandangan atas.. cahaya lampu ..cantik..terang sangat


SA menggunakan lampu jenis Philip

sekarang...,SA semakin selesa dengan pilihan lampu mentol yang baru ini.. Barulah terang ruangan dapur SA ini.Terang macam orang pasang sportlight laaa...(yang macam  lampu orang berlakon tuuu)



kalo korang nak tengok pilihan lampu PHILIP..boleh lah terus ke SINI


sekian cerita SA hari ini..
LAMPU PHILIP.. Menerangi DAPURKU LAMPU PHILIP.. Menerangi DAPURKU Reviewed by azlina ina on 6:15 PM Rating: 5

3 comments:

  1. bagus lampu philip ni.... nak kena beli jg nampak gayanya, lampu kt umh dh mula burn... huhu

    ReplyDelete
  2. dalam bilik sha guna lampu ni je😂

    ReplyDelete

Powered by Blogger.