REVIEW: Servis Runner KUANTAN

haii..assalamualaikum.




servis runner, runner service, runner kuantan
servis runner meliputi kawasan kuantan,pekan,gambang

Kali ini, ina nak review Perkhidmatan 'Runner'. Mesti korang pernah dengar kan?? Macam ina la.. dulu dulu yang ina faham,runner ni macam despatch aje.. (budak opis.. macam hantar surat surat ofis je..itu zaman dulu okayyy.. zaman 2010)..Hokayy.. ni sudah zaman melinia..zaman moden. Yang maksudnya,orang sekarang sudah tamau lagi keluar rumah untuk membeli sesuatu keperluan (kononnya nak jimat masa atau ketiadaan masa,transport untuk keluar dalam mencari keperluan).Ehh,macam macam lagi lahh.




RUNNER JUJUR

Runner ini namanya alif,dia memang seorang yang jujur dan amanah dalam sesuatu tugasan yang diberikan pelanggan.Eh,bukan senang tau nak cari runner macam ni tau.. sebagai contoh, ina pernah guna khidmat alif untuk Cod produk kepada pelanggan dan masukkan duit ke dalam akaun bank Ina.Alhamdulillah,barang sampai terus ke pintu pelanggan dengan selamat begitu juga wang jualan tadi sudah dimasukkan ke akaun bank ina, pada hari yang sama.Runner siap update lagi setiap kerja yang berjaya dilakukan.. (Kita hanya goyang kaki aje kat rumah tunggu job diselesaikan oleh runner.)


PERKHIDMATAN RUNNER



Cakap aja,korang nak runner alif buat ape...? Beli makanan ke,pergi pasar,beli barang dapur,Hantar barang pelanggan(bagi penjual online),pos barang,COD barang pelanggan secara terus ke tangan pelanggan,Ambil barang,beli barang dapur,mintak hantarkan surprise birthday gift ke,Hantar bunga,Hantar surat penting (bagi syarikat),Bayar bil utiliti,pendek kata semua bolehhh..




MENGGUNAKAN MOTOR




Perkhidmatan Alif hanya menggunakan motosikal sahaja.Tapi korang jangan lah mintak dia tolong beli benda benda yang tidak boleh diangkut dengan motor ye..kesian pulak nanti.. Lebih muatan.



KAWASAN JAJAHAN ALIF RUNNER



Perkhidmatan runner hanya sekitar kuantan,seluruh bandar kuantan,Gambang dan Pekan





runner sedang shopping barang dapur dan alat tulis pelanggannya



Okay.. kalo korang masih tercari cari runner sekitar kuantan.Inilah dia.. Runner terbaik  yang ada dalam kuantan.. Guarantee! sebab ina pun dah banyak kali gunakan khidmat beliau.

Jangan ragu lagi..terus hubungi beliau di talian
0129546427 atau melalui whatsapp




type='text/javascript'>