AKASIA: TITIAN CINTA < FULL EPISODE >





AKASIA :Titian Cinta 





Senarai pelakon. 
Zul Ariffin, Farah Nabilah, Daler Yusuf, Tisha Shamsir, Dian P. Ramlee, Marisa Yasmin
Watak
  • Zul Ariffin sebagai Umayr Harris
  • Farah Nabilah sebagai Rahadatul Aisy
  • Daler Yusuf  sebagai Rayyan
  • Tisha Shamsir sebagai Sofia
SINOPSIS TITIAN CINTA 

Kisah cinta antara Umayr Harris (Zul ariffin) dan Rahadatul Aisy(Farah Nabilah). Aisy pulang ke tanah air setelah 4 tahun merantau di bumi London dengan nekad mahu menuntut janji yang pernah dilafazkan oleh sang suami. Kepulangan Aisy memang dinantikan Harris yang menyesal dengan tindakan lalu kerana termakan hasutan Sofia. Perginya Aisy ke kota London adalah kerana dihalau bagai kucing kurap oleh suaminya sendiri ekoran fitnah yang dilakukan oleh Sofia.

Harris ingin menebus kesalahannya itu. Dek kerana cemburu, dia sanggup menghina isteri sendiri. Kerana gagal mengawal baran, dia tegar menyakiti tubuh isteri dengan tangan sendiri. Kini, dia mahu menebus semuanya.
Pelbagai cara dilakukan oleh Harris untuk memikat semula hati Aisy. Penerimaan Harris terhadap kekurangan dirinya buatkan Aisy akur pada jodoh dan ketentuan Ilahi.

Saat bahagia menjelma, mendung datang lagi. Macam-macam dugaan menimpa mereka. Aisy tidak dapat mengandung. Kehadiran semula Sofia menempel cinta Harris. Campur tangan ibu mertua Aisy memburukkan keadaan. Kemunculan Rayyan, lelaki tampan bermata hazel membuatkan Harris dihambat rasa cemburu yang tak bertepi.

Siapakah Rayyan sebenarnya di hati Aisy? Akankah bahagia menjadi milik mereka nanti? Mampukah titian cinta mereka yang sudah retak menanti belah itu dicantum kembali? Atau, mungkinkah Rayyan layak menjadi pengganti?


Ikuti FULL EPISODE di LINK yang disediakan ini



1. EPISODE 1
2.EPISOD 2
3.EPISOD 3 :
4.EPISOD 4 :

5.EPISOD 5 :

6.EPISOD 6 :
7.EPISOD 7 :
8.EPISOD 8 :
9.EPISOD 9 :
10.EPISOD 10 :
11.EPISOD 11 :

12.EPISOD 12
13.EPISOD 13 :
14.EPISOD 14 :
15.EPISOD 15 :
16.EPISOD 16 :
17.EPISOD 17 :
18.EPISOD 18 :
19.EPISOD 19 :
21.EPISOD 20
23.EPISOD 21

24 EPISOD 22
25.EPISOD 23
26.EPISOD 24
27. EPISOD 25

28.(AKHIR)




type='text/javascript'>