Majlis Perkahwinan Adik Ipar - MAKSAK PAHANG - Beauty dan lifestyle

Majlis Perkahwinan Adik Ipar - MAKSAK PAHANG

Harini selesai majlis adik ipar di Dewan MAKSAK PAHANG.Alhamdulillah, cuaca cerah ketika majlis berlangsung.Panas membahang di waktu ketika ini.. 


selamat pengantin baru



Adik ipar ina, disatukan dengan orang balok baru pine.. Orang dekat juga..(pusing pusing, memang orang yang ina kenal juga..hihihi..kakak pengantin perempuan kawan satu sekolah ina.Kecil betul dunia kan??)






welfie bersama pengantin




masa ni duk kacau pengantin kejap.. ehhee.Pengantin baru sampai, terus ina serang..(ada macam mamarazzi tak??)..bukan senang nak  bergambar bersama pengantin ni..Harini ina jadi photoghrapher tak bertauliah.Bersesak jap ehh.. dengan photoghrapher dorang..  Orang tengok?  apedehal.. lantak lah korang.



 sedap nya menu pengantin




tengok tu haa.. pengantin sendiri masih belum makan



sempat snap gambar ini 

Di belakang sana tu.. kakak ipar ina bersama suaminya .Wakil dari pengantin lelaki bagi makan beradab..eheheh.  Gambar depan itu, adik ipar.. yang juga merupakan anak pelakon Mustapha kamal.



pengantin lelaki bersama sepupu suami, ibu dan bapa saudara 





Okay.. ini tetamu yang yang menjadi perhatian orang ramai semasa majlis berlangsung.. ehehehe.Biasalah kan..Artis.. Mustapha Kamal yang juga merupakan seorang pelakon juga ayah kepada adik ipar ina. Kami panggil dia M.K..  disebelah MK itu sepupu dan ayah saudara suami.


Oh ya..antara tetamu kehormat lain ialah ..  Yang Berhormat Hajjah Fuziah Salleh merupakan Ahli Parlimen Kuantan.Memang tak sempat nak terjah tadi.ihihihi. Dah jadi mamarazzi kalau ina dapat terjah kan?


dua adik ina nie..nak juga interframe.. ehehe


Gambar takde kena mengena tau..ini saja masukkan dalam Entri kali ini.Korang nak tau, sepanjang hidup ina menetap kat teratak ni.Langsung tak pernah selfie depan parking ni tau..ehehehe.Itu aja nak cakap...





Kami bergambar 3 beradik.. ade ke macam kembar tiga erk? hihihihi.. tanya aja. 
Majlis Perkahwinan Adik Ipar - MAKSAK PAHANG Majlis Perkahwinan Adik Ipar - MAKSAK PAHANG Reviewed by azlina ina on 8:00 AM Rating: 5

5 comments:

  1. Kalau artis datang mmg jadi tumpuan. Masa adik IQ datang pun pelakon syafie datang...sebab pelakon tu kawan adik ipar..

    ReplyDelete
  2. Kak Moha pun kalau dah syok ambik gambar, tak peduli dah orang pandang..hihi

    ReplyDelete
  3. Kak Moha pun kalau dah syok ambik gambar, tak peduli dah orang pandang..hihi

    ReplyDelete
  4. amboiii mustapa kamal katekoooo! kakaq minat die..

    http://cikza.com/2017/12/asam-pedas-muar-ikan-tenggiri/

    ReplyDelete

Powered by Blogger.