Nestle Honey Gold Flakes - Bijirin Emping Jagung Kaya dengan Whole Grain



Anak anak ina, memang jenis kuat makan.Walaupun baru je 10 minit selepas makan nasi.Memang mereka ni akan minta mama makanan.Terutamanya si kakak .. Mula lah ayat dia keluar. "Mama tak sayang iman ke? Iman lapar ni.Adeiii.

Itu baru si kakak,Kalau yang nombor 2 pula.Celik mata jer,cari makanan.Takda  standby makanan seperti biskut atau keropok.Dia lah orang pertama yang akan menangis.Menangis pula bukan jenis biasa biasa.Ni jenis menangis macam kena dera.Soffea ni dia menangis dulu,kemudian baru dia bercakap.Alahai anak... bergegar satu deret taman ni tau.






Jadi,penyelesaiannya.Ina akan sediakan kudapan bagi anak anak makan. Ina gantikan snek atau jajan dengan bijirin emping yang berkhasiat Nestle Honey Gold Flakes.


Setiap Bijirin emping jagung  ini disaluti madu serta rangup.Kaya dengan Mineral,vitamin dan fiber.Khasiat lain ialah dengan karbohidrat dan serat untuk memberi korang tenaga.


Maklumat lain :


  1. Boleh didapati dalam pek bungkusan 370 gram.
  2. Dihidangkan bersama susu rendah lemak.
  3. Simpan di tempat kering yang sejuk. Selepas dibuka, simpan di dalam bekas yang ketat untuk memastikan kandungan kekal segar.
  4. Boleh dimakan pada bila-bila masa dan dimana jua berada.

emping Nestle Honey Gold Flakes  yang besar 


Anak-anak ina sangat sukakan emping jagung dari Nestle Honey Gold Flake ini.Yang mana, ia lain dari  yang lain.Tengok tu.., besar kan emping jagung ni? Puas hati betul. Seharian anak anak makan emping jagung ni.Ina pun dah tak risau lagi.Takda kesan buruk kepada kesihatan anak.Cara anak anak ina makan ialah mereka jenis suka makan macam keropok.Tanpa letakkan susu. . macam tu lahhh.

Erm..nampaknya lepasni lagi kena tambah stok untuk anak anak.Sekolah dah nak buka ni.



Korang kalau nak dapatkan Nestle Honey Gold Flakes ini, boleh dapatkan terus di pasaraya terdekat.

type='text/javascript'>