Penghawa Dingin ACSON Pilihan Kami

Dulu penghawa dingin ni,  tak penting pun bagi kami sekeluarga.Maklumlah kami golongan pertengahan.. ehh. Bolehlah.. alhamdulillah. Dengan keadaan cuaca sekarang yang tidak menentu. Kejap Panas dan sekejap hujan.Dan bila panas..membahang panasnya..(akhir zaman) Kini, penghawa dingin sangat perlu bagi kami sekeluarga.. Jika dahulu, sesiapa yang memasang aircond dirumah di cop orang KAYA.. Wahhhh...! kini tidak lagi.Siapa pun mampu memiliki aircond dirumah.. Dengan syarat korang kena lah rajin servey harga kesemua jenis brand .. ye tak?



ACSON AIRCOND,AIRCOND,appliance,home appliance
aircond pilihan kami ialah acson
Bagi ina, okay je jika tiada aircond ni.Still boleh lagi hidup.Tetapi anak anak lah.. suami suka manjakan anak anak dengan aircond.Tengahari pasang aircond, tidur malam pun sama. Sebab sekarang ni kan sorang aje yang bekerja, so pandai pandai lah kena cut cos.Mana yang tidak perlu.Jika boleh jangan di pasang..eehehhehe.Gitu kisahnya.. Kat rumah ni buat syarat je kot aircond ni, hanya pasang di ruangan bilik aja.Ruangan tetamu kami tidak berminat sangat nak pasang aircond.Lagipun, sudah memadai hanya satu aja.Hihihihii..tapi kan, kalau ada yang nak sponsor apalah salahnya kann. ekekekeke.. ( bajet bajet lah kan, bajet nak macam retis pulak ya.. hihihihi.. dia lain kan.. bloggers top.)


Ehh, kan.. sambil sambil itu kan.Rasanya tak lah membazir sangat pun ni pasang aircond.Actually, rumah ina start pasang aircond semasa start pindah masuk sini.. kira kira tahun 2014.Bil takdelah melambung melambung.Hiihihihihii.. serius ni. Dan berdasarkan pengamatan ina lah. Ada yang cakap pasang aircond bil melambung..mungkin kena tengok juga aircond itu kot. Jangan beli yang secondhand tau.. itu mungkin salah satu faktor juga.(Berdasarkan pengalaman orang terdekat ..) 



Hal-hal servis aircond, Mr Z yang sendiri lakukan..hihihihi.Jimat lah kat situ.

Keseluruhan mengenai  Air-Cond Acson terbaik. Design yang cantik dan menarik. Siap boleh tukar casing dan design kulit.Puas hatilah sepanjang kami menggunakan sehingga sekarang (Disember 2017)

product review,acson aircond
anak anak 




mudah je lena anak anak ina bila dah start pasang aircond.. tapi tak selalu juga pasang.Jika keadaan memerlukan sangat, baru lah ON aircond ni. 2 - 3 jam je ON .. tak lah sampai ke subuh pasang. Ehehehehe.. anak tidur.., OFF laa.. kikikiki.Anak anak no 2 dan yang ke tiga ni lah, baru rezeki dorang nak merasa aircond..


Bagi korang nak tengok Brand acson ni.. boleh lawati laman sesawang mereka :


Website : https://acson.com.my/
Fb PAGE :  https://www.facebook.com/AcsonMalaysia/


iNSTAGRAM : https://www.instagram.com/acsonmalaysia/


type='text/javascript'>