Hadiri sesi Interview bagi produk Swissvita allyoung

swissvita allyoung malaysia




Semasa artikel ini di publish.Ina sudah berada di Kuala Lumpur bagi menghadiri sesi interview bagi produk Swissvita dari syarikat Allyoung malaysia.

Ingat lagi tak yang ina review tempoh hari mengenai produk ini?? Boleh baca review Swissvita Allyoungmy

Alhamdulillah,rezeki ina..dalam bercontest.Walaupun bukan sebagai pemenang utama,tetapi tetap bersyukur.Artikel penuh mengenai pemenang swissvita

Pada mulanya terima emel dari pihak mereka yang mengatakan ina ialah pemenang sekian.Contest berupa wang tunai dan juga produk skincare dari jenama swissvita.Skincare ini ialah salah satu produk antarabangsa.

Mulanya, ina reply emel supaya produk tersebut di hantar ke alamat ina.Tetapi pihak mereka menyuruh supaya datang ke office mereka untuk collect hadiah pada tarikh yang di berikan iaitu dari 26 Februari sehingga 2 March.Ina memilih pada tarikh 26 Februari..

Ini antara pengalaman kali pertama ina sepanjang bergelar blogger.Dalam emel tersebut,sesi interview ini pihak mereka yang ingin menemubual ina sepanjang menggunakan produk keluaran mereka.Kata pihak mereka juga lagi.. teeeeeeettt. Nantikan entri berikutnya di blog ina.

Kawan-kawan..tolong doakan ina yer.Sehingga saat ini,artikel ini di tulis.Jantung semua rasa sudah nak tercabut di buatnya.. ehehehe.Berdebar sangat ni. Lagipun,ina langsung takda pengalaman nak menghadap kamera serta orang ramai.Harap suara ina jelas kedengaran lahh..ehehehe.Gugup punya pasal kan. Harap urusan ina dipermudahkan serta lancar perjalanan pergi balik semasa menghadiri sesi interview ini. 

type='text/javascript'>