Selesaikan masalah Alergik dan Resdung dengan Thymos

Dunia sekarang, ramai yang mempunyai masalah resdung atau Alergik. Tak percaya? Cuba tanya orang sebelah meja, sebelah rumah dan kawan-kawan lain. Majoriti hampir kesemua dari mereka ada masalah ini.Dulu-dulu, Resdung ni dari kalangan ahli keluarga aje tau.Orang kata keturunan..huhuhuhu. 

Bagi untuk menjelaskan penerangan ini,resdung atau sinus ialah masalah hidung yang berkaitan dengan selsema pagi,hidung tersumbat tanpa selsema,dan boleh jadi sakit kepala disebabkan resdung.




resdung,produk resdung,alahan elergik,product di guardian,sneezing
tanda-tanda resdung


Dan ramai yang tak tahu, resdung atau sinus benda yang sama kah? Bgaimana pula tentang alergik? Alergik banyak dari sudut.Ada orang alergik makanan,alergik tempat yang kotor berhabuk ataupun berdebu. 



alergik
alergik 






alergik alahan
Kegatalan kulit akibat alergik





Perubahan cuaca memainkan peranan juga.Cuaca yang tidak menentu,kerap berlaku pertukaran suhu seperti  panas dan sejuk membuatkan ramai antara kita yang kerap terbesin.Paling yang menderita ialah penghidap sinus.Mereka boleh  terbesin dalam suatu tempoh yang agak lama. 


allergies spray guardian,guardian
Thymos spray untuk masalah sinus / natal alergie




Bagi korang yang mempunyai masalah sinus dan alergik itu.Ina cadangkan korang gunakan THYMOS. THYMOS ialah satu produk yang menggunakan teknologi dari United Kingdom. Yang mana ia selamat di gunakan oleh sesiapa sahaja. Ia bebas paraben, tiada Alkohol dan juga berada pada PH 5.5.



anti sinus,allergy,allergy in guardian



Satu-satunya produk yang perlukan spray sahaja.Tidak perlu spray ke dalam hidung lagi. Yang mana ia sangat merbahaya untuk kesihatan. Tetapi dengan menggunakan THYMOS, korang hanya perlukan 1 semburan ke udara sahaja untuk membunuh 99.99% kuman dan allergen dan kesannya dapat bertahan sehingga 12 jam, dan melindungi korang dan keluarga dari ancaman bakteria merbahaya.


beli produk resdung di guardian




Apa yang menariknya, Thymos ini cara menggunakan ia sangat mudah.Boleh di sembur juga pada pakaian untuk dijadikan seperti minyak wangi. Ia tidak merbahaya walaupun terkena kulit, mahupun kulit budak-budak kerana ia tidak mengandungi alkohol, bahan kimia toksik, steroid atau wangian. Ia diperbuat daripada mineral berkualiti yang diaktifkan. hihihi.. Kadang kala, pakaian kita pun boleh menyebabkan alergik datang menyerang juga.

Teknologi “Self Sanitizing” (pembersihan automatik) yang telah dipaten ini mengandungi mineral aktif berkualiti tinggi yang menghasilkan ion negative bakterostatik yang menyahfungsikan dan memusnahkan kuman-kuman, patogen dan allergen sebelum ia berpeluang menyerang. Mineral aktif ini akan cas semula secara automatik apabila terdedah kepada udara, maka sekali semburan boleh tahan 12 jam.



influenza,resdung



Dipercayai 1 semburan thymos dapat membunuh 99.99% bakteria dengan pantas. Yang mana ia juga semburan dapat mengekalkan ketahanan selama 12 jam perlindungan  dari penyakit merbahaya seperti Influenza,H1N1 dan penyakit bawaan angin lain.



Bagi ina sendiri, ina jenis yang mempunyai alahan sinus yang boleh di katakan agak teruk sedikit.Setiap kali memasuki kereta,mesti hidung ina akan berair.Dan terbesin.. dan bermula lah, episod selsema.Bukan selsema biasa biasa,tetapi selsema sehinggakan boleh jadi 2 minggu lamanya.Ohhh,damn! Kadang itu kan,malas nak bawa kereta ni... nak guna kereta suami..,memang tidaklah.Sebab tak pandai turbo..tehehehehe. 


Dan ina gunakan peluang ini,dengan mencuba semburan dari Thymos ini.Yaaaa...,sepatutnya hanya 1 sahaja semburan.Tapi ina nak lebih keselamatan...,nak lebih perlindungan. Ina spray 2 ke 3 kali juga sembur. Habis seluruh kereta disembur...ehehehe.Puas hati betul! Bila sedut udara... rasa fresh.. tiada lagi rasa hidung tak selesa.



spray resdung.produk resdung guardian




Saya cadangkan supaya menggunakan dosage seperti yang disarankan oleh THYMOS,  sehari 4 semburan pada bahu atau bahagian dada, dan 6 semburan pada bantal atau katil sudah cukup.



Okay..,bagi korang yang ingin mendapatkan produk Thymos ini.Boleh dapatkan di Guardian Malaysia. Dengan 1 semburan sahaja, korang dapat bebas dari segala allergik dan masalah sinus.


Direct ke link ini : https://guardian.com.my/index.php/pbrand/thymos/thymos-anti-sinus-nasal-allergies-spray-10ml.html


Untuk ketahui Promosi dan produk terkini dari Thymos.. korang boleh terus ikuti di laman social media berikut:


Facebook PAGE : https://www.facebook.com/



https://guardian.com.my/index.php/catalogsearch/result/?cat=&q=thymos

Malaysian Distributor: http://www.enapakmarketing.com/

OR 

https://www.facebook.com/enapakmalaysia/

type='text/javascript'>