Pacific Rim Uprising antara Filem yang mengecewakan



Berbeza dengan Filem sebelumnya. Jalan cerita Pacific Rim Uprising amat mengecewakan peminat.Cerita tidak dikembangkan dengan begitu terperinci.


Kali ini Kaiju buatan manusia yang telah dihasilkan oleh manusia.Bertujuan memusnahkan dunia.Setiap kaiju ciptaan di letakkan otak.Apabila berlaku peperangan kaiju,Jaegar telah di keluarkan.

Untuk serangan pertama kaiju,robot jaegar telah gagal menewaskan.Dan kaiju telah melarikan diri.Dan apabila disiasat,baru di ketahui Kaiju tersebut adalah ciptaan manusia.

Cerita semakin menarik apabila berlaku peperangan yang hebat di markas tempat jaegar (robot besar).Telah berlaku serang hendap dari kaiju.Ramai yang terkorban akibat serang hendap ini.

Kaiju ciptaan ingin menyerang jepun.Kerana di sana,mereka mempunyai satu sumber bagi mengaktifkan tenaga mereka,yang mana kaiju tersebut semakin berkuasa.Sebanyak 2 jaegar berlawan dengan kaiju tersebut. 

Apabila berlaku pergelutan hebat antara kaiju dan jaegar tersebut,secara tiba-tiba.Kaiju mati.Bagi pendapat ina,jalan cerita baru nak berkembang dengan baik.Tetapi telah dimatikan.Dalam hati Ina,Ehhhh,dah habis erkk...? Ingatkan ada lagi hebat perlawanan mereka ini.


Rate filem bagi Pacific Rim adalah 2 bintang.Sepatutnya,perlawanan dengan robot jaegar elok di perbanyakkan lagi serta di olah dengan  baik.Supaya jalan cerita lebih menarik.

Tak berbaloi jadinya,Tiket berharga RM 16 dewasa dengan cerita begitu.Waktu tayangan kali ini,Ina memilih waktu sebelah malam.Menonton wayang bersama anak-anak serta suami.

Ini antara pertama kali Ina review filem dengan menyatakan sebegini.Jika filem tak best,tak menarik.Jalan cerita hancur,Ina akan tulis sebetulnya tanpa berselindung.

Pendapat korang mengenai filem Pacific Rim Uprising?? adakah seronok atau sebaliknya?

Tips Bawa Anak Ke Pawagam
type='text/javascript'>