Dulu hati Tisu,sekarang dah OK! Okay saja

4:12 PM

Wujudkah lagi kawan baik pada zaman sekarang ni? Ehehehe..Tajuk entri ni pun.. tak menahan.Nak kena kecam ke ape ni Ina oiii..

Macam ina,memang betul-betul takde kawan.Serius ni..bukan tipu tau. 



BUDAK SKEMA


Entahlah nak kata ina ni dari golongan kelompok mana satu.Hihihihi.. nak kata skema tak lah kot.Tetapi jenis pendiam.Huhuhuhu.. Dulu ina jenis tak yakin pada diri.Jadi agak sukar lah nak mengumpul kawan-kawan.Lagipun tak cantik,Hitam berkilat ina ni tau zaman sekolah.Siapa nak berkawan.



KAWAN BAIK MASIH WUJUD?


Bagi ina ada pro dan kontra juga.Tak semua kawan  yang bersikap baik serta boleh dipercayai.Ina? ina banyak meluahkan segala masalah ina dengan melakukan hobi.Mungkin hobi ina ni juga adalah sahabat baik ina sekarang.

Hobi adalah sahabat baik ina sekarang dan selamanya.Dengan menghasilkan entri pada setiap hari di blog.Hasilnya,ina sangat berpuashati sebab ina dapat keluarkan segala idea dan tip melalui penulisan digital ini.Kira syok sendiri la ni erkk??? ahhahaha.. Errr,tapi adalah juga pembaca setia di blog ni. 



KAWAN DUNIA MAYA DI BLOG


Nak kata, kawan.. mungkin iya.Mungkin tidak. Maklumlah,ina ni tidak bekerjaya.Hanya seorang suri rumah jer tau.Mana ada kawan.. Keyboard lah teman ina tau.Huhuhuhu.. dan anak-anak juga. 

Berbalik kepada kawan melalui blog.Tidak di nafikan,adalah kenalan kawan-kawan macam tu.Hubungan terbina berdasarkan jaringan blog..seperti kawan alam maya gitu.Haaa.. tak kenal,tetapi boleh lah bersembang seperti kenal lama.Bukan cerita apa pun,semuanya berbincang pasal job dan nak tambah baik nilai sebagai blogger.


Itu sahaja kot kisah ina ni.Moral kisah ina adalah jadi lebih berani dan mempunyai keyakinan diri serta tahan kritikan.Kalau dulu,hati tisu weiii.Alhamdulillah.. Kbba9

2 comments:

  1. hai ina..saya kawan awak..eh..hihi

    ReplyDelete
  2. kita akan berubah seiring dgn masa, menjadi lebih mature dan berpengalaman.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.