Musim PRU 14 dan Blog Tak Update!

Rasa macam lama sangat,tinggalkan dunia penulisan digital ni tau.Hukhukhuk.Tetapi bila tengok kalendar,baru jer 2 hari tinggal blog ni.Huhh..,mati akal di buatnya.Serba tak kena Ina ni tau.Bukan disebabkan malas tau ataupun takde idea,tetapi.Mouse pula rosak,anak-anak duk ambil alih tugasan Ina ni haaa...hihihi.Itulah dapatnya..


Pending Job,disebabkan Mouse rosak


Alhamdulillah,sekarang ni.. (petang sabtu)..baru lah sempat nak update blog aura blogger ni tau.Jika tak,pending dengan job entri nak kena publish lagi.Huhuhu..syukur lah,tak lama menunggu sementara ingin keluar membeli mouse yang baru pula.Heeeehehe..


PRU 14

Ohh,sekarang ni musim pru14,banyak betul isu-isu politik yang di ketengahkan.Haishhh! risau pula bila membacanya.Ina? Haihh,lagi teruk tau.Sehinggakan terbawa dalam mimpi.Ehehehe..,mimpi pula yang pelik sangat.Penaklukan oleh pemerintahan dotdot..Seram.Semoga Malaysia sentiasa dalam lindungan Allah s.w.t.

Kita sebagai umat islam.Kena perbanyakkan amalan ke arah akhirat. Insyallah,kejar lah dunia akhirat.



Dikatakan Wajah Seakan Nurul Izzah Anwar




Okay..dah alang-alang musim PRU 14 ni ha.Ina tunjuk lah terus ni.Bukan nak perasan.Tetapi memang ada dah yang cakap-cakap gitu.Start dari Ina hadiri Media Pre-Ramadan di Hotel Ancase Royale Pekan,Pahang pada bulan April yang lepas.Ehehehe.

Partner Ina masa tu,sudah bisik di telinga Ina (bahawa,wajah ina mirip Nurul Izzah Anwar iaitu selaku Timbalan Menteri Luar Negara) sebelum pergi ke majlis tersebut.Tetapi ina endahkan sahaja.Iyalah,kot kawan Ina ni just bergurau jer kan.Tetapi bila sampai disana.Alahai,malu pula bila diri di perhatikan sebegitu.Erkk! Okaylah,memang Ina perasan kan? Hikhikhik.. 

Apapun,sekarang.Memang rasa lain sangat dengan harapan yang baru kali ini.Alhamdulillah! Syukur.Moga ada perubahan kali ini.Selamat menjadi Perdana Menteri yang Ke -7  Tun Mahathir.(Eh,,tetiba lagu Sejahtera Malaysia berkumandang di dalam benak fikiran ni).
type='text/javascript'>