Miliki Jenama Sendiri Dengan Modal 5 Ribu Ringgit

| Pakej Membuat Produk Kosmetik dan Produk Kesihatan  Serendah 5 Ribu Ringgit |


Dulu-dulu..,semasa ina mempunyai dua orang anak.Teringin sangat nak hasilkan produk keluaran sendiri.Ada jenama,logo dan nama produk ina dan lain-lain.Memang teringin sangat-sangat tau.Macam-macam dah plan,nak ada produk kosmetik dan juga jenama sendiri.Tetapi sayang pula,masa tu takde informasi ataupun maklumat langsung berkenaan bagaimana nak mulakan bisnes produk-produk kosmetik.


Tetapi sekarang,walaupun minat Ina nak berbisnes produk kosmetik  berkubur begitu sahaja.Dan..Ina nak juga share dengan korang semua kat mana korang patut mula bagi yang ingin berbisnes produk Kosmetik mahupun kesihatan dengan hanya modal Serendah RM 5,000 ribu ringgit sahaja.Korang sudah boleh mulakan bisnes kosmetik atau produk kesihatan  dengan jenama sendiri itu.



Bermula Dengan 5k Di ZY PHYTO



kilang OEM,miliki jenam sendiri,modal bisnes,buat produk sendiri,jenama
Miliki Jenama Sendiri dengan Bermodalkan 5 Ribu





ZY Phyto adalah jenama 100% syarikat Bumiputera yang mengendalikan pembuatan kontrak untuk kecantikan dan produk kesihatan. Ia menyediakan perkhidmatan untuk membantu usahawan dan usahawan yang berpotensi untuk mencapai impian mereka untuk memiliki produk dengan jenama mereka sendiri.


 Kumpulan Syarikat ZY Phyto terdiri daripada ZY Phyto Tech Industries Sdn. Bhd., ZY Phyto Cosmetic Sdn Bhd, ZY Phyto Herbal Science Sdn Bhd, ZY Academy Sdn Bhd, ZY Printpack Sdn Bhd, ZY Phyto Marketing Sdn Bhd, ZY Phyto East Coast Sdn Bhd, Yayasan Qaseh ZY Phyto dan Emily's Cattery.



Mengapa ZY Phyto Menjadi Pilihan


Korang tak perlu risau lagi mengenai pembungkusan produk,penjenamaan,dan dimana ingin mencari barang-barang kelengkapan produk.Kerana ZY Phyto telah menyediakan kesemuanya.Syarikat telah membantu memudahkan korang dengan pakej 5 Ribu itu tadi.Korang hanya perlu berikan apa yang korang nak buat,samada produk kecantikan ataupun produk kesihatan.Mengenai kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) pun mereka akan uruskan.



ZY Phyto juga turut bekerjasama dengan universiti tempatan seperti UTM,UKM,dan USM untuk penyelidikan dan pembangunan.Juga menitikberatkan tentang kualiti bahan memenuhi standard kebangsaan bagi produk kesihatan dan makanan.



Jenis Pemilihan Produk  



kilang OEM,miliki jenam sendiri,modal bisnes,buat produk sendiri,jenama
Botol kosmetik




Antara produk yang korang boleh  buat dengan ZY Phyto ialah barangan kosmetik seperti Skrub,losyen,gel pelembap,foundation,lipstick/lip balm dan apa-apa jenis krim.


Selain dari produk kosmetik,korang juga boleh bina jenama produk kesihatan seperti minuman mineral caffe dan minuman uncang teh ( detoks ). Tak lupa juga bagi produk bancuhan minuman kesihatan yang berbentuk serbuk di dalam jenis canister iaitu produk pemutihan,detoks dan pembakar lemak.


Dan bagi korang  bakal usahawan produk penjagaan lelaki pula.Boleh juga mencuba menghasilkan wangian dan Krim rambut (pomade).Wangian wanita pun turut mempunyai pelbagai pilihan.




Perkhidmatan di ZY PYHTO



Perkhidmatan yang diberikan sangat berpuashati.Salah satunya,ialah Setiap produk akan dibungkus dalam kotak reka bentuk yang baik dan bersedia dihantar. Brosur dan maklumat lain juga dimasukkan sekali kedalam tiap kotak.



Korang tidak perlu risau lagi. Produk korang mereka siapkan dan sedia untuk dipasarkan.Korang kat rumah tu..,goyang kaki jer tunggu produk siap dan sampai ke pintu rumah tau..



𝑲𝑰𝑳𝑨𝑵𝑮 ZY PHYTO:

1) Bertaraf GMP
2) Sistem Pengurusan Kualiti ISO9001
3) Diiktiraf KKM
4) Diiktiraf JAKIM & HALAL
5) Berpengalaman dalam industri lebih 10 tahun

semuanya bermula disini,tanpa menggunakan orang tengah korang sudah boleh jadi usahawan komsetik mahupun produk kesihatan. 


Okaylah..,jika korang berminat untuk membina jenama sendiri serta menjadi bakal usahawan Kosmetik dan juga produk kesihatan.Bolehlah menghubungi ZY PHYTO :



Email info@zyphyto.com

Phone +603 6038 8898/6898/7898


Fax +603 60388798


Website : http://zyphyto.com/


Atau boleh terus klik link ini :

 http://jomorder.com/60182458898/PAKEJ_OEM_5K





Catat Ulasan

23 Ulasan

cindyrina berkata…
Nak buat jenama memang tak susah sekarang. Ada duit and some ilmu marketing dah boleh jadi usahawan. Kalau kena gaya boleh jadi jutawan.
Yaya Mohd berkata…
salam kak ina..
peluang yg bgus kan dgn modal serendah tu..
para usahawan xboleh lepaskan peluang ni..
cre8tone berkata…
looks great to start a new business like this... hope to get return fast fast, too! own brand.. so nice..
Airah Syahirah berkata…
dah baca dah serba sedikit mengenai zyphyto ni memang boleh dipercayai sangat. membantu para usahawan yang baru nak menapak dalam industri ni
azlina ina berkata…
betul sangat tu.
azlina ina berkata…
iya ..memang betul sangat.
azlina ina berkata…
yeah..,so good for beginner
azlina ina berkata…
moga berjaya kesemua bakal usahawan
Suria Amanda berkata…
Teringin nak ada jenama sendiri..boleh tahan gak modal kan..tapi rasanya ini paling murah kot ni..ok nak baca detail lagi..mana tau nak keluarkan lipstick matte sendiri plak
Hanny Abdullh berkata…
Nampak menarik sangt. Harga pun tak lah mahal sangat cuma antara minat dan tidak aje.
Macam sis mmg minat tp tkut tak leh handle je n bagi 100% komitment
Bro Framestone berkata…
Ada plan nak keluarkan produk sendiri.. tapi, belum berkesempatan lagi, kalau boleh tak nak produk yang lebih kurang sama ada di pasaran ketika ini...
Mek Onie berkata…
Omg! No wonder nama macam familiar. Adik pernah kerja sini kejap then company ni pun pernah jadi customer. Kilang ni dekat je dengan rumah onie. Hehe
Zharif Azis berkata…
Wahhhh 5k je rupanya yg diperlukan utk buat business. Boleh sebarkan pd kawan2 yg berminat nk buat business kosmetik.
Syafiera Yamin berkata…
nak jadi founder produk sendiri okayla tapi harap pemilihan bahan tu mohon lah bebas bahan kimia berbahaya kalau boleh lagi organik lagi bagus.. i dengar buat kat kilang ni dia akan cut cost bahan mentah yang bagus tukar dengan something else.
Wai Yee aka Rane berkata…
this is very interesting. I first time know this. great to have own brand and to start a business la. thank you
AyuArjuna BiGoshh berkata…
sesiapa yang berminat berniaga mmg harus mencuba jangan lepaskan peluang..esp perniagaan zhyphyto nampak trusted and boleh pergi lagi jauh. tapi apapun kesungguhan kena ada
mas saari berkata…
Mudah dan menarik, modal pun tak besar!
Abby Onety berkata…
Ini maksudnya bisa buat nama usaha kosmetik dengan brand sendiri kah? Bagus ya sekarang apa pun serba mudah melakukannya
Dura Norell berkata…
Rm5k mmg pakej terbaik
penaberkala berkata…
Owh, baru tahu pasal ni. Tak mahal rupanya nak buat start-up untuk business cosmetic. Siap sekali dengan kelulusan dan packaging tu. Not bad. Patutlah ramai orang keluarkan produk jenama sendiri skang.
Ruby berkata…
Fuh sekarang semuanya dah mudah kan. Kalau dulu, kita lah cari designer label. Kita lah cari bungkusan. Kita lah buat ujikaji dan minta pengesahan. Memang runmit sangat. Sekarang dah mudah tp pastikan semua produk mematuhi Syarat2 pengeluaran. Rugi lah kalau dah keluar modal dan berpenat utk produk anda, tapi dapat banyak complain juga bahaya utk strategi pemasaran. Jadi, kita sendiri kena guna produk tu. Hehe
Nadia Johari berkata…
terbaikla zy phyto ni..so sekurangnya dah tau mana nak cari bila nak buat jenama sendiri ni..
Sunshine Kelly berkata…
Best for those who wish to start their own cosmetic brand. Rezeki di mana mana jer asalkan kita usaha kan.