Unboxing : Welcoming Box Althea Angels (althea turns 3)


Alhamdulillah,seronok betul dapat Kotak comel bewarna pink ni tau.Syukur sangat sebab terpilih sebagai salah seorang team Althea Angels.Huhuhuhu..pada mulanya.Ingat kan sudah tidak terpilih.Tetapi rezeki itu..,tetap ada.Alhamdulillah..walaupun last minutes emel invitation di terima.


Benefit lain Althea angels : Dapat pula kupon beli belah dari Althea ni..alhamdulillah,Ina dah redeem.Nanti barang sampai,ina akan up lagi entri.


The Butterfly Project 



Seronok ke tidak menjadi ahli Althea Angels? Ehh,mestilah seronok. Bulan lepas jika tidak silap,ada satu announcement di page  The Butterfly  Project  yang sedang mencari Bloggers/youtuber sebagai Althea angels.Ehehehe..Sempatlah ina isi form tu.Dan di terima oleh page tersebut.Hewwww~~


Althea angels ni lebih kurang macam squad beauty lahh.Semuanya berkenaan beauty hacks,tips dan beauty product.I like it! Girls kat luar sana mesti suka kan? 



The Butterfly Project is a community of independent beauty and lifestyle bloggers to create content and connect with one another. It's a place where like-minded individuals in the pursuit and passion of sharing their personal interests, experiences and reviews could gather and create content together.





Tadaaaa!! Ini lah barang yang ada dalam kotak pink comel tu.Sebab tu lah,tempoh hari terima parcel.Berat betul.Banyak isi kat dalam kotak pink ni tau.Rasa betul-betul dihargai.. emmm,seronok sangat.



 Item yang ada di dalam Welcoming Box Althea Turns 3







Antara item yang ada di dalam kotak comel tu ialah : 




unboxing , UNBOX, MAKE UP unboxing,
Korean skincare




1. Real Fresh Skin Detoxer (rose)


Haaa..,best yang ni.Dah lah bau wangi bunga Rose.Selepas cucian muka selama 10 saat. Okay.. hanya 10 saat memadai dengan gosokan lembut di wajah.Hasilnya..,kulit muka jadi halus,cerah dan fresh. Terdapat serbuk kepingan petal rose didalam.


Cara guna : Setiap pagi lakukan urutan di wajah bagi melancarkan peredaran darah serta detoks kulit.




waktu guna : pagi



2.  Green Tea (Puriyfing)


Yang ini pula pencuci wajah berasaskan Green Tea.Semua orang tahu kan? Green Tea sangat bagus dalam merawat masalah kulit.Jerawat,kulit sensitif dan anti oksida yang sangat tinggi.


Cara guna : Picit sedikit dan ..hanya biarkan 10saat di wajah kemudian urut secara membulat secara perlahan-lahan.Dan bilaskan..


waktu guna : malam



Barangan lain di dalam Welcoming Box Althea Angels Turn 3




3. Cermin 


Ohhh,,cermin dan wanita memang tak dapat dipisahkan.Bestnya dapat cermin muka ni.Maka setiap minit dan saat lah cermin disisi.Muehehehehe~~ lepas ni jangan kata tak sempat nak cantik-cantik dah.Dan boleh sentiasa touchup dengan adanya cermin kecil ini.



4. Beg Mekap Pink Super Cute


Walawehhh..walaupun ina tak delah fanatik pink colour.Tetapi selepas dapat beg kecil ni.Ehhh...,boleh tersuka tanpa sengaja.Cute sangat-sangat nihhh.



5. Tote Bag






Ini lagi dahsyat!! Beg tote ni. Baru terfikir nak beli satu.Tup-tup ada dapat sekali di dalam kotak cantik itu.

Sudahnya..Sabtu lepas,Ina keluar OOTD dengan beg tersebut.Ohhhh~~ terasa muda remaja gitu.Ehhh,fefeeling umur belasan tahun lah pulak.Kasi cann lahh skit. (perasan kan? walhal ina ni 31 dahhh.Haahahaha)



Okay,itu sahaja yang dapat ina kongsikan kepada semua pembaca.Untuk pengetahuan semua,mask facial ni akan mula berada di pasaran  tak lama lagi.Nantikan.. dan jangan lupa..,follow rapat-rapat untuk lebih produk korean di website www.althea.kr .


Happy Bithday althea!! Turns 3


Nak tengok Unboxing dari ina tak? Tengok di channel youtube ina di bawah ni... selamat menonton. 









type='text/javascript'>