Campaign Bersama NARRATRS! Good Hair Day Botanifique Malaysia

Assalamu'alaikum...

Hai,Baru jer lepas mengemas rumah,workout dan sarapan.Terus bingkas ON komputer..Hihhihi.Itulah antara aktiviti wajib ina.Ermm,kan Ina ni Full Time blogger.Jadinya,memang lah setiap pagi akan update entri ni.Blog cari makan katakan.. Alhamdulillah.








BERKOLABORASI BERSAMA JENAMA ANTARABANGSA



Tahun 2018,rezeki dengan Narratrs lagi.Sebelum ni dah pernah dapat invitation campaign yang INI jer.Sebelum betul-betul dapat berkolaborasi dengan Jenama antarabangsa. 


Alhamdulillah,memang tak sangka.Terpilih bagi campaign Botanifique Malaysia pula.Syukur sangat.Ini adalah yang pertama sepanjang penglibatan ina dalam dunia blogging.Jenama antarabangsa pula tu.Sebelum ni,kerap berkolaborasi dengan syarikat skincare sahaja.Tapi kali ni,dengan suatu jenama yang gah di pasaran dunia.Iaitu syampu rambut LUX.





narratrs,Campaign LUX,Botanifique hair good day,Campaign narratrs





Terkeliru Dengan NARRATRS




Sebenarnya,ramai yang confius dengan Narratrs ni.Eheheh.Termasuklah Ina sendiri.Dulu pun ina ingatkan dah berjaya dengan narratrs nii.Tehehehe..Maklumlah kerap sangat hantar emel INVITATION jer korang.Sehinggakan naik pening sudah.Nak balas ke tidak.Atau apa perlu di buat untuk langkah seterusnya.Kan?? Betul tak.Hihihihi.


Okaylah,jika nak tahu betul atau tidak korang layak untuk step ke seterusnya itu.Pastikan korang menerima terlebih dahulu emel seperti di atas.Macam Ina terima ni.. Dia tulis Congratulations! Haaa,ina terima emel ni pun macam tak percaya.Ehh,betul ke betul ke..? Haaa..gitu.Baca berulang,memang betul lah ina dapat untuk campaign syampu rambut ni haa.




Lepas ni,,Ina dah tak boleh terima mana-mana job review syampu selama 3 bulan sahaja.Lepas tu,jika mana-mana brands nak berkolaborasi dengan ina,sudah boleh.Sebab itu salah satu terma syarat yang WAJIB di patuhi.



Pihak narratrs akan minta details bagi proses penghantaran barangan tersebut nanti terus ke pintu rumah tanpa sebarang cas penghantaran sekalipun.







Botanique Good Hair Day,narratrs,kolaborasi bersama jenama antarabangsa,influencer



Product Delivery



Emel seterusnya,akan dapat seperti di atas. Update untuk penghantaran barangan.Barangan postpone pula ke tarikh berikut.Biasa lah kan.Produk baru,mungkin on the way proses siap produk tersebut.Who knows..Tehehe.Mungkin juga dari jepun mari..HIhihihi..





Payment Campaign Narratrs




Hah,,yang ini di bayar mengikut followers di Instagram masing-masing lah.Siap task,baru lah pihak narratrs akan kreditkan amount sekian-sekian ke dalam account narrtars korang dan korang boleh cashout nanti terus ke akaun bank masing-masing.



Notakaki :
Oh ya,hampir terlupa lagi.Narratrs ni boleh di daftar dengan menggunakan akaun sosial media Facebook dan juga Instagram.Platform Narratrs adalah untuk Influencer seluruh dunia.. Pelbagai brand antarabangsa yang terkemuka.





Bagi korang yang nak daftar Narratrs boleh tengok kat sini >> DAFTAR NARRATRS 




type='text/javascript'>