Yayyyy! Masalah Pencernaan Saya Dah selesai Dengan Belloss Fiber Kitsui

4:36 PM


Dunia penuh pancaroba sekarang ni.Banyak sangat makanan mengikut trend dan hipster.Makanan yang di penuhi MSG serta tinggi kandungan gula.Yang boleh menyebabkan usus tersumbat,berat badan naik mendadak,masalah hormon dan sebagainya.Ianya bermula dari gaya  pemakanan dan juga gaya hidup tak sihat ( tak pernah bersenam).



Akibat Tidak Mengamalkan Gaya Hidup Tidak Sihat 


Rata-rata di kalangan orang di sekeliling kita.Masih ramai yang mengamalkan gaya hidup tidak sihat seperti pemakanan.Pantang nampak makanan yang manis-manis dan makanan segera.Terus di makan tanpa mengira kalori dan sebagainya.


I) Jerawat


Ini pun antara punca utama,bukan setakat tidur tak cukup.Sebaliknya pemakanan juga harus di jaga.Dan kesannya..,muka dan belakang tubuh badan mempunyai jerawat batu.Muka berminyak dan masalah penuaan akibat tidak pernah detoks.


II) Berat Badan


Tak di nafikan,bila usus tersumbat.Ini salah satu punca utama gagal menurunkan berat badan.


III) Sembelit


Selain meminum air masak secukupnya,tubuh badan juga memerlukan makanan yang mempunyai fiber.Secara tak langsung,masalah pencernaan lancar.



Okay..Bagi masalah di atas.Ina nak cadangkan korang satu produk yang bagus iaitu Kitsui Belloss Fiber 


 
Tadaaaaa!!




Supplemen,kesihatan,Bellos Fiber





BELLOSS FIBER KITSUI



Bellos Fiber yang menggunakan bahan-bahan semulajadi iaitu dari ekstrak buah-buahan serta gabungan sayuran terpilih sahaja.



Antara campuran buahan tersebut di dalam  Bellos Fiber Kitsui:


Nenas
Epal
Kiwi
Markisa
Lemon
Pear
Bayam
Timun
Saderi



Okay..,untuk pengetahuan korang kebaikan setiap campuran botani ini telah di satukan dengan menjadi serbuk supaya khasiatnya mudah di serap oleh tubuh badan semasa minum.


Kebaikan  BellosS Fiber Kitsui 



  • Meningkatkan metabolisme badan
  • Terjejas sekaligus atas sembelit
  • Meningkatkan peredaran darah
  • Mengeluarkan toksin dalam badan melalui proses pencernaan
  • Tubuh akan berasa ringan dan lebih energik
  • Membersihkan usus
  • Meningkatkan kualiti tidur
  • Melancarkan sistem penghadaman







kitsui sachet


1 Kotak Kitsui Bellos Fiber ini mempunyai 15 sachet di dalamnya.


sjhat detoks,masalah pencernaan,buang toksin


Tengok tu.. kemas kan bungkusan Sachet Bellos Fiber.Jadi tak mudah masuk angin..kualiti pun terjamin.

Ohh..,ya.1 sachet  ini dengan berat 15gm.Kiut kecil macam tu tau.







tiada  kandungan gula didalam Belloss Fiber





produk KITSUI Untuk detoks,produk guardian dan watson


Cara Pengambilan 


Campurkan 1 paket ke dalam 150ml air suam. Goncang sehingga serbuk larut dan diminum sebaik selepas penyediaan. Minum banyak air sepanjang hari untuk kesan terbaik.



  • Bellos Fiber sesuai di ambil selepas sarapan atau sebelum waktu tidur.(Waktu dicadangkan ialah sebelum tidur sebab penyerapan waktu malam adalah lebih tinggi)



  • Perlu diingat yea..Setiap tubuh badan bertindak berlainan.Maksudnya disini (ada yang cepat bertindak balas dan sebaliknya)

  • Sesuai di ambil juga oleh ibu menyusu 



150ml bancuh kitsui,cara minum kitsui,cara minum bellos fiber





150ml bancuh kitsui,cara minum kitsui,cara minum bellos fiber





























Lancar masalah Pencernaan


Ina sendiri mempunyai masalah pencernaan.Iaitu sukar membuang.Seminggu pun belum tentu membuang.Huuu..Bahaya kan? Tapi selepas semalaman minum Bellos Fiber ni.Ina sudah berjaya buang air besar.Wahhhh! Kesannya best sangat.Ringan jer badan,dan paling best.Perut ina ni haa..,dah kempis.Haaa.. Seronok tak? Harap lepas ni,metabolisma ina taklah tinggi sebab sudah detoks ni.




Agak-agak Boleh Minum Habis ke Bellos Fiber ni?



Kalau korang terasa teragak-agak.Cuba tengok video ina tu.Habis licin tau gelas shaker tu.Hahahaha.Bellos Fiber ni rasa seperti minum jus epal.Tak muak langsung weiii. Best sangat.. nak minum pula kali ke-2. Tetapi tak boleh tak.Ikut jer syarat pemakanan kat situ.






Sekotak Belloss Fiber berharga RM 38.80 dan mempunyai 15 sachet.

Boleh didapati di Watson dan Guardian.



Maklumat Lanjut 



Facebook : KitsuiMy

Instagram : KitsuiMalaysia
website : Kitsuimalaysia





1 comment:

Powered by Blogger.