Security Service di Z n Z Smart Service ( CCTV Kuantan )

Assalamualaikum


Mesti ada di kalangan pembaca blog Ina ni sedang mencari servis keselamatan (security Service) bagi kediaman rumah,kedai,gudang dan pejabat betul? .Ha.. kat sini Ina nak war-warkan syarikat yang menawarkan perkhidmatan tersebut.

  Untuk pengetahuan korang,security system ni amatlah penting sebenarnya bagi mengawal atau memantau  mahupun mengelak daripada segala kejadian yang tak diingini di premis mahupun kediaman korang.



Perkhidmatan 8 Tahun dalam Bidang Security 



  Z n Z Smart Service adalah sebuah syarikat enterprise yang telah di usahakan oleh bumiputra yang mana ia telah beroperasi sejak hampir 8 tahun.Syarikat ini juga berdaftar dengan Syarikat Suruhanjaya Malaysia (SSM).


  Di syarikat Z n Z Smart Service juga menawarkan perkhidmatan seperti CCTV,Aksess door,alarm system,networking serta servis cctv.


 CCTV ini juga boleh dipantau menerusi smartphone korang.Yang mana korang tak perlu risau semasa bercuti atau ketiadaan di rumah.Apa yang berlaku di rumah boleh direct lihat melalui smartphone.




Jenis cctv,pelbagai cctv,cctv dalam rumah,cctv di kedai,cctv di tempat awam,cctv
Jenis-jenis CCTV



kamera cctv,cctv kuantan,alarm system,akses door,networking




Infra red kamera,camera,Infra red camera,keselamatan,security system
kamera ketika waktu malam,keadaan masih jelas 







Pemasangan CCTV



 Menerima pemasangan kamera cctv di rumah pelanggan.Gambar diatas adalah contoh-contoh kualiti kamera yang digunakan.Pelanggan tersebut memasang 4 unit kamera bagi memantau keselamatan kediaman didalam dan juga luar rumah.

Staff juga membuat kerja-kerja wiring dengan teliti.




kerja kerja wiring dengan teliti,wiring elektrik,cctv kuantan
wiring




Alarm System



  Selain pemasangan cctv,syarikat ini turut menawarkan perkhidmatan alarm system yang berjenama Blugard.Alarm system ini juga amat penting bagi mengawasi kediaman atau premis semasa korang tidur mahupun ketiadaan orang di lokasi tersebut.




 
alarm system blugard,alarm system
alarm system





kerja pemasangan alarm system


bluguard





AKSESS DOOR




Aksess Door juga boleh dipasang di premis kedai,pejabat dan juga rumah. Andaikata korang tak mahu orang tak dikenali ( penjual ) masuk sembarangan ke premis kedai korang tu,bolehlah pasang Aksess door ini yea.



taknak bagi penjual masuk ke premis,kedai,pejabat,


AKsess door,pemasangan aksess di pekan
aksess door di Stesyen minyak








Menerima LO dari badan  Kerajaan Dan Swasta 



Selain menerima kerja-kerja pemasangan cctv,alarm system,aksess door dan networking di kediaman.Syarikat ini juga menerima LO pemasangan bagi syarikat-syarikat swasta dan badan awam.


aksess door di Stesyen Miny


 
tebuk jalan di niosh,advertorial di blog
hacking 




CCTV Outdoor di pasang pada tiang NIOSH





Supply CCTV 



Membekal cctv untuk kegunaan di rumah,pejabat mahupun kegunaan di lokasi gudang atau tempat awam




cctv kuantan,tender cctv kuantan,Kuantan cctv,engineer tender cctv,tender cctv,supply cctv kuantan,membekal cctv di kuantan,pemasangan cctv seluruh pahang,pasang cctv di kemaman
pelbagai cctv tender cctv,tender cctv,supply cctv kuantan,membekal cctv di kuantan,pemasangan cctv seluruh pahang,pasang cctv di kemaman








Sememangnya sangat rugi jika korang tidak menggunakan perkhidmatan yang ditawarkan oleh syarikat z n z Smart Service ini.Lagipun,sudah ramai pelanggan yang menggunakan perkhidmatan mereka seperti stesyen minyak (BHP,PETRONAS),kedai makan,DOFI kuantan,Niosh,PDM Mart,kedai Kucing ALLEYCATZ dan banyak lagi.Sekecil-kecil job pun mereka terima seperti pemasangan cctv di kediaman pelanggan.



Ohh,ya.Sebelum terlupa.Servis perkhidmatan ini meliputi kawasan Kuantan,Pekan,seluruh pahang dan Kemaman atau di Terengganu.


Untuk keterangan lanjut boleh menghubungi terus ke no ini 016-9232988

Emel : znzcctvkuantan@gmail.com


atau lawati Sosial media mereka di bawah 




type='text/javascript'>