Showing posts with label BORAK-BORAK. Show all posts
Showing posts with label BORAK-BORAK. Show all posts
4:46 PM

Memendam Rasa

Tajuk entri pun memendam rasa.Apa agaknya yang Ina pendam tu erk? Hihihh.. adakah rasa cinta? Eheheheh.Eh...,tak lah. Memendam rasa seorang ...
10:53 AM

Berkongsi REZEKI

Alhamdulillah.. seronok sangat.Pagi-pagi buka pintu dah ada haiwan yang menanti kami.Ececeh~ Kami laki bini macam tuan dorang dah tau.Eh...
7:11 PM

Bonding Time Day..

Alhamdulillah..hari ni adalah hari yang paling seronok untuk anak-anak dan ina.Bonding time kami sekeluarga..termasuklah suami tercinta...
10:05 AM

Sebelum menjadi Blogger

Scroll facebook,ternampak gambar lama naik di newsfeed Facebook.Motif? Baru teringat.Yang Ina ni pernah chubby satu masa dahulu.Hahaha.....
9:23 PM

Drama Suami Kahwin Lain

Wahh..hari ini.Secara tiba-tiba mata terpaku apabila Sara (anak sulung ina) On tv dan channel pilihan dia ialah TV3.okay? Drama melayu "...
4:41 PM

Ninja Van Kuantan Buat Hal

Aduhh! Seksanya penantian.Bila agaknya ni barang nak sampai ke rumah ina ni.Ermmm..sedih dan kecewa dengan Servis kurier Ninja Van di Kuant...
10:36 AM

Beraya Dan Makcik Bawang

Bawang memang tak dapat dipisahkan dengan makcik makcik atau pakcik.Tidak dinafikan memang spesis begini jenis yang tidak sayangkan mulut.H...
Powered by Blogger.