Perkembangan FURQAN 11 Bulan

Perkembangan bayi 11 bulan apa jer? setiap anak berlainan perkembangan mereka. Ada anak yang cepat dan lambat. Semuanya ibu itu sendiri perlu sentiasa berinteraksi dengan anak. Seperti saya, Furqan 11 bulan, dah mahu berjalan. Tidak lagi mahu duduk di dalam kerusi walker. Anak yang ini, dia menyengsot. tidak merangkak. Kadang tengok boleh tergelak, tapi itu lah. Kuasa Allah SWT, anak lelaki agak penat. Masuknya anak nombor 3, saya beberapa kali di serang migrain. 


Berbeza dengan anak saya 2 orang perempuan sebelum ini. Alhamdulillah, saya tidak merungut. Tahu Allah akan berikan jika bersesuaian dengan kemampuan diri.




apalah..mama ni kan.. Asyik nak mintak SELFIE Aja


Selamat petang.. lama bertangguh nak update pasal entri ni.Akhirnya.. petang ini baru berkesempatan.Alhamdulillah..Terlebih dahulu ingin ucapkan syukur kepada allah swt. (Macam ucapan pulak dahhh kan?? hahaha..) Amat berterima kasih kepada allah, dapat jug ain baby boy. Sebelum ni 2 orang sudah anak perempuan.. Dah hampa disitu tau. Sebabnya,mulut mulut makcik dan kakak bawang semuanya bercakap, ehh... ko mengandung kali ni..mesti perempuan lagi ni... tunggu anak nombor 5 ..confirm Baby boy..caittt!! Dengan izin allah, dapat la juga seorang baby boy ni (asbab makan supplement untuk suami)sperma kan memainkan peranan penting dalam sesuatu jantina.

Okay,, skip kisah baby boy..sekarang berbalik pada tajuk entri. Di usia 11 bulan,Baby muhammad Arif Furqan ni sudah mula tumbuh gigi disertai demam pada mulanya. Serta disusuli juga mula pandai berjalan. Alhamdulillah sangat, antara anak anak..furqan yang paling cepat sedikit tumbesaran..Mungkin juga faktor jantina..


BERJALAN

Furqan tanpa jemu, akan mencuba aja.Dalam walker sudah tidak mahu duduk..asyik teriak aja. Semakin sukar mama ni nak lakukan kerja kerja rumah tau.Nak aja berpaut.. dan sekarang bulan september, sudah laju melangkah.


Sekarang mama semakin rungsing dengan kamu furqan. Makan dah makin berkurangan.Mau makan ayam, segala lauk aja.Nasi nya memang tak mau..Huuuhhhh! Tapi takpelah, mama akan cari pakcik google ...


Carian mama di sini : PERKEMBANGAN BAYI 11BULAN
type='text/javascript'>