Sila JAGA JAGA akaun INSTAGRAM anda

Macam ulat kepanasan ina dibuatnya semalam. Mana tidaknya akaun Instagram nak di HACK oleh si hackers. Tepuk dahi ina kejap.., bila kes ini terjadi pada diri sendiri.Biasanya artis artis aja yang kena hack akaun instagram ni...sebab dorang ada  puluhan ribu Followers.LOGIK la disitu kalau nak hack pun, berbaloi sangat.






Tapi ina apa la yang ada.. Followers baru Ciput. Tapi amat bermakna pada ina tau untuk job review disitu.Orang kata periuk nasi..Dekat situ la macam macam ada ina post. Bukan senang nak kumpul followers yang betul betul. Hmmm..

Kalau korang nak tau,hackers ni dia akan cuba godam instagram kita.Dia pecahkan kod password kita.. (segala gambar gambar kepunyaan kita,dia akan padam semuanya dan akan menjadi HAKMILIK dia sendiri..JAHAT tak? ) Dan lagi, paling JAHATnya ..hackers itu akan jual semula INSTAGRAM yang berjaya digodam itu.Takut tak???

Berbalik kepada  kes ina tadi, Instagram ina ni hackers cuba nak pecah kod password.(ada hackers dari california,vietnam.. haihhh).Macam mana ina dapat tau?? Sebab satu notification dari team instagram updated.. supaya menukar password baru.


Dan ketika ini, instagram ina sudah bertukar banyak kali password..penat sangat! Dah tak jadi senang duduk ina ni dari semalam.. (sempat udapte 1 je entri blog semalam.. nak blogwalking pun tak sempat)

Apa yang ina sedih sangat sekarang niii, Kempen yang sedang berlangsung di NARRATRS tidak boleh link..hadoiii.. Rasa nak give up je rasa niiii.


NARRATRS team.. sila bantu saya niiii. heeee


**salah satu cara jana pendapatan melalui facebook dan instagram : daftar >>   NARRATRS


Okay,, disini jika korang yang ada cara menangani kes hack instagram ni.. bolehlah drop komen di bawah ya.. Terimakasih..
 

type='text/javascript'>