KOMACI NETWORK

Selamat pagi..Happy diwali kepada kaum hindu di serata dunia.Hehehehe.. Hati hati bermain mercun ya.

Berbalik kepada tajuk entri,Mesti ada tertanya tanya apa itu KOMACI.Bagi yang tau,alhamdulillah.SA terpanggil bagi menulis entri ini kerana SA tau..korang berminat kalau benda macam ni kan? Iyalah..,komaci ni satu platform untuk menjana pendapatan di atas talian.Semasa mendaftar,korang tak perlu keluarkan duit.Tak perlu menjual barang. Korang hanya perlu perlu POST gambar iklan tu hanya di social media iaitu Facebook,Instagram atau Youtube.Eheheheh.Setiap iklan akan dibayar dalam matawang US Dollar..woww sangat kan.


Boleh mendaftar di SINI

komaci
komaci

salah satu kempen berbayar dari komaci

Cara apply campaign

1. Pergi ke sidebar KIRI

2. Cari perkataan 'sponsorship' Dan Klik

3. Klik View Sponsorship ( bagi melihat campaign terbaru / sedang berlangsung)

4. Jika ada campaign terkini. Korang kena cepat cepat Klik APPLY tau.Hihihi (sebab canpaign ni kira sape cepat dia dapat,lambat sila bye bye la ye.ehehehe.  Sebab satu iklan itu ada kuota,jika sudah penuh.Pihak komaci akan CLOSE campaign)

5. Jika korang dah apply campaign.Fahami ape syarat iklan tersebut.Dan korang sudah mula boleh beriklan di Instagram / facebook.


Korang baca je arahan yang diberikan tu. insyallah.Mesti paham punya.
salah satu contoh campaign di komaci
6. Seperti dalam gambar diatas,campaign dari PANAZ bayaran bagi campaign sbanyak $40 (dalam nilai Usd).Korang darab la berapa jika ditukarkan kedalam matawang malaysia.Ehehehe.
(setiap campaign,berlainan harga yang ditawarkan tau)

7. Dah siap post iklan di instagram tu..korang jangan lupa tau.Ambil link posting tersebut,kemudian paste di Ruangan (My sponsorship)
**Bahagian ni korang kena klik di Sidebar kiri (My sponsorship).. submit di situ ya.

reject sebab hanya SAH utk chineese language aje

REFER 5 orang kawan dan dapat K100

Jika korang nak ajak kawan kawan  turut serta dalam komaci ni,jangan lupa beri Link referral masing masing ya.Jangan sorang sorang aje buat duit.Lagi banyak kita berkongsi,lagi besar allah luaskan rezeki kita. (Link refferal sila ambil di ruangan atas sekali..klik situ..)nak share di facebook atau melalui whatsapp.


okay.. Jika berminat.Korang terus daftar di SINI .

sama sama kita jana pendapatan





type='text/javascript'>