ANLENE : menguatkan Tulang saya


anlene susu untuk menguatkan tulang

Sebagai seorang ibu yang mempunyai 3 cahaya mata yang kini membesar, ina sangat perlukan minuman yang mempunyai vitamin tambahan.Tambahan lagi keperluan kalsium.Ramai ibu ibu mengadu yang mereka mengalami masalah kesajitan di sekitar pinggang,pinggul dan bukan itu sahaja mereka juga mengalami kekerapan berlaku kekejangan otot seperti di kaki.Begitu jugalah dengan diri ina. Jadi, ina mengambil langkah dengan mengamalkan susu anlene. Alhamdulillah, sedikit sebanyak ia dapat mengurangkan masalah lenguh lenguh pinggang tersebut. 



ina perlukan lebih kalsium untuk menjadi ibu yang aktif dengan anak anak



Ina juga seorang ibu yang masih menyusukan baby yang kini berusia 12 bulan. Untuk pengetahuan kita semua, setiap kali proses penyusuan berlaku kepada ibu, kalsium di dalam badan ibu di serap sepenuhnya oleh si baby tersebut.Ini berkemungkinan besar ibu ibu akan mengalami masalah seperti kebas kebas, sering lenguh pinggang dan juga mengalami kekejangan otot.Dan paling menakutkan ialah pereputan tulang berlaku kepada wanita.. (OSTEPOROSIS) Ohhh, ina pernah merasai sebelum ini bagi masalh kekejangan otot.. Keesokan harinya, dengan kadar segera ina mencari susu tepung anlene. Susu anlene ini dengan harga mampu milik RM 9.90 




Jisim tulang memuncak pada umur 30 tahun dan mula merosot. Oleh itu, pengambilan kalsium yang mencukupi daripada makanan harian adalah amat penting. Kekurangan kalsium boleh menyebabkan kehilangan jisim tulang dan jika berterusan boleh menyebabkan osteoporosis terutama di kalangan wanita yang usianya telah meningkat.


kalsium"Anlene™ percaya langkah pertama untuk memiliki tulang yang sihat adalah mudah. Minum susu yang sesuai dengan kandungan kalsium yang mencukupi. Perubahan yang kecil dalam amalan pemakanan harian anda boleh membawa perubahan yang besar kepada kesihatan tulang anda di masa hadapan," ujarnya.



Anlene™ merupakan satu- satunya susu tepung berkalsium tinggi yang telah diuji secara klinikal. Hasil penyelidikan menunjukkan kadar kehilangan jisim tulang di kalangan wanita yang meminum susu Anlene™ adalah lebih rendah berbanding wanita yang tidak meminum susu Anlene™. Hasil kajian itu telah dicetak oleh The Journal of Bone and Mineral Research pada 2001, menyokong status Diuji Secara Klinikal Anlene™ di kalangan kumpulan kesihatan yang berpengaruh.

type='text/javascript'>