JUSTICE LEAGUE - SUPERMAN KEMBALI HIDUP ?

JUSTICE LEAGUE






4 Tiket #GSC cinema
Ahad yang lepas ina dan keluarga pergi menonton wayang di GSC cinema Megamall,Kuantan..Penat sangat tau...dari pagi menghadiri menghadiri majlis IHTIFAL PASTI sekolah anak sulung.Petang itu juga, kami bergegas pergi menonton wayang.Tiket wayang bermula jam 2.00 petang..last minit beli.Alhamdulillah..,tiket di belakang kami sekeluarga..seronok sangat.Kebiasaannya, cik Hubby suka ambil tiket di  tengah tengah..  Kami beli tiket pada harga RM 15.00 (dewasa 2x) dan kanak kanak dikenakan cas sebanyak RM 8 ( 2x untuk iman dan soffea) baby pun ina bawa masuk sekali.(baby ina tak meragam.. ada caranya..,nanti tunggu next entri ya)


Justice League



Sampai disana, wayang telah bermula lebih kurang 15minit. Ehehehehe.. terlepas sedikit scene awal itu.Tapi tidak mengapalah kan.. Last minit planning. hekhekhek..

Sinopsis JUSTICE LEAGUE
Fueled by his restored faith in humanity and inspired by Superman's selfless act, Bruce Wayne enlists newfound ally Diana Prince to face an even greater threat. Together, Batman and Wonder Woman work quickly to recruit a team to stand against this newly awakened enemy. Despite the formation of an unprecedented league of heroes -- Batman, Wonder Woman, Aquaman, Cyborg and the Flash -- it may be too late to save the planet from an assault of catastrophic proportions.
Initial releaseNovember 16, 2017 (Denmark)


Ringkasan dari ina mengenai Justice League :
Jalan cerita yang sangat best.. manusia  luar biasa yang memiliki kuasa.Seperti Flash ( pernah di panah petir dan memiliki kuasa yang sangat pantas, laju setiap kali ia bergerak), manusia cyborg iaitu separuh robot ( separuh badan robot ..kemahiran dapat melihat sebarang info hanya di dalam otak .. seperti komputer...), batman ( manusia kelawar) , wonder woman , aquaman ( seperti dewa air.. boleh berinteraksi dengan hidupan laut dan juga air) , dan superman ( manusia krypton) . 

Batman dan wonder woman sedang mencari ahli baru untuk melaksakan misi itu.Akhirnya, mereka berjaya menemui Aquaman,flash dan cyborg. Bagi meneruskan misi iaitu mencari mother box yang dikatakan memiliki kuasa yang juga menjadi rebutan Kepada Steppenwolf ( makhluk jahat dan zalim untuk menakluki dunia).Kesemuanya mempunyai 3 Mother box, hanya satu kotak masih dalam pencarian steppenwolf.MOTHER bOX itu telah disorokkan kedunia oleh kaum amazon (kaum Wonder woman). Batman masih dalam mood bersalah iaitu dengan kematian superman dalam kisah yang lalu. Superman telah berjaya di hidupkan kembali dengan menggunakan kuasa renjatan elektrik oleh Flash . Tetapi malangnya..,superman hampir membunuh batman dan ahli lain. Apakah terjadi seterusnya?? Korang patut tengok cerita ni.

Review ina untuk movie ini, 5 / 5 bintang.. sangat berpuashati!! Recommended.. Seisi keluarga boleh tengok.. ehehehe. 


selepas wayang.. tengok boling.. nak main, memang tidak la!
type='text/javascript'>