WANITA 52 TAHUN tapi MASIH GLOWING DAN CANTIK!

Assalamualaikum, selamat petang semua. Moga harini korang tak lah stress ya.Cuti hujung minggu ni kan..? Okay, ina tak nak lengahkan masa lagi. Ina nak Share kat perempuan perempuan di luar sana. Baik anak dara yang belasan tahun mahupun makdara macam ina ni ha..Semua nak cantik, nak kulit glowing dan tak mahu ada sikit pun cela di wajah tau. Dengan bajet modal tak sampai RM 10..korang boleh dapatkan kulit macam akak ni tau.


razina salleh  wanita 52 tahun yang masih cantik dan awet muda






Katanya, Puan Razina Salleh mengamalkan hanya menggunakan hirisan Lemon di campurkan dengan sedikit madu (sental wajah dengan lemon,diatas permukaan lemon dicampur lemon) serta di biarkan selama 20Minit di wajah,dan bilas selepas 20minit. Dan cara kedua ialah dengan mengambil  hirisan tomato sental ke seluruh wajah  biarkan selama 20minit juga .. dan bilaskan wajah.Cuci wajah bersih sebersihnya.


Eheheeh.. ina sendiri pun baru cuba malam tadi ( tunggu hadiah contest, tatau la dapat ke tidak.. hukhukhuk...,so kena guna cara ini lahh untuk cut cos ).Dan kesan nya, alhamdulillah.Lain sikit rasa wajah ni haa..

korang boleh add friends akak ini di facebook : Razina Salleh

doa seri Wajah

Sambil sambil itu, korang juga boleh amalkan ayat 4 dari surah Yusuf bagi menaikkan seri wajah. Insyallah.


Cara lain untuk menjadikan wajah agar Awet Muda.. boleh cuba lakukan tutorial kat SINI 
type='text/javascript'>