Yayyy...alhamdulillah.Barang order secara online di Lazada sudah selamat mendarat di Kuantan.Hee.  depan pintu rumah ina tau.

set jam tangan bersama wallet lazada

Mr Z,sangat teruja tau.Mana tidaknya,anniversary 3Februari,dan barangan ni sampai pada 2Februari... eheheeh.Seronok tau..

jam tangan lazada





Alhamdulillah..ini antara gift yang ina hadiahkan kepada Mr Z,bersempena anniversary awal bulan februari baru-baru ini.Selain set wangian Dashing ina berikan kepada yang tersayang.


Dan betapa teruja Mr Z,keesokan harinya terus gunakan jam tersebut.Erm..tiba-tiba ina teringat satu masa dahulu.Mr Z boleh dikategorikan sebagai lelaki pilihan ina.Nampak bergaya apabila lelaki memakai jam tangan..cair hati ina tau.Heeeeeh..

Okay..berbalik kepada jam tadi tu.. memang cantik.Menepati selera ina..dan juga suami selaku pengguna jam tangan.










Selain jam..set ini didatangkan bersama dompet duit.. bagi ina dompet ini sesuai bagi student sahaja.Sebabnya ia tidak sesuai digunakan oleh dewasa lelaki yang telah berkahwin.Heee.. itu pendapat ina lah ya.Lagipun, dompet ini tak sesuai sangat bagi mereka yang suka menyimpan wang tunai banyak didalamnya.

Setakat ni alhamdulillah.. barangan yang ina order cepat sampai.Set jam tangan ini didatangkan sekali wallet beserta kotak jam.Comel.. sorry ye korang.Takda pula gambar kotak tu.. hee.Tak sempat nak snap.

Bagi barangan yang di order dari china,mengambil masa sekitar 8 ke 14hari.Nak beli barangan dari china,korang kena lah bersabar ya.. heee. Yang pasti,barang memang sampai ke pintu rumah. 


Tips nak beli barangan di lazada,korang kena baca dulu review pelanggan di bawah setiap barangan.Dan tengok rating,berapa bintang.Okay?