Terpilih sebagai pemenang produk Swissvita dari allyoungmy

Eh.. takpelah.Saja nak update entri ni jugak.Mengenai contest yang ina menang dari Swissvita jika tak silap bulan lepas punya contest.Contest ni pun salah satu dari niche blog ina juga iaitu kecantikan. 



pemenang contest swissvita



Semasa dalam pembikinan entri blog dan nak shoot gambar-gambar produk dari swissvita ni kan.Tersangatlah mencabar.Sangat-sangat.. Sepanjang Januari,anak -anak ina ke 3 orang tu,semuanya demam.Demam pula silih berganti..dan ina sendiri pun demam,mujurlah satu malam sahaja yang demam dan tak melarat keesokan harinya.Alhamdulillah.. ina pesan pada diri,"aku kena kuatkan diri juga untuk menjaga anak-anak ni dan rumah tangga".

Bermula ina dapat kotak dari Allyoungmy ni kan.. dah 3 kali tau,ina buka tutup.Bila ada idea mencurah nak tulis.Ada pula gangguan..Dan idea semua itu lari.Dan akhirnya, ina ajak anak-anak dan suami untuk lakukan outdoor photoshoot.Alhamdulillah,di permudahkan allah. 

Entah macam mana,selepas penggunaan produk dari Allyoungmy iaitu swissvita.Produk yang ina dapat ialah micrite eye cream 3D dan juga acne cleanser.Wahh..teruja sangat waktu ini tau semasa menerima dan merasaI sendiri pengalaman menggunakan produk antarabangsa.Ini antara yang pertama produk antarabangsa yang ina review di blog. Swissvita ialah satu produk kecantikan  yang bebas bahan kimia dan mudah didapati melalui pembelian secara online di lazada,zalora dan Hermo.Tak lupa juga,boleh dibeli secara direct melalui website www.allyoungmy.com



Sekilas Pengalaman menggunakan Produk skincare Swissvita


1. Kulit ina semakin anjal dan tegang.. heeh.Bukan nak perasan,tetapi iyalah.Daripada gambar tersebut.Pipi ina macam naik sikit.Hikss.




2. Acne cleanser ni sangat sesuai bagi yang mempunyai kulit kombinasi iaitu kering dan berminyak di certain kawasan wajah.




3.Puffy eye ina..ya allah.Semakin menghilang.eyebag pun dah pudar secara perlahan-lahan.




Produk swissvita


Walau hanya ina sebagai pemenang saguhati,tetapi alhamdulillah.Ada juga rezeki ina bersama produk swissvita.Ehehehehe.. Syukur sangat.Ina selalu membuat sehabis baik untuk job job review.Tak kisah walau outdoor sekalipun.Sebab lokasi outdoor berhampiran kawasan perumahan ina.

Diucapkan juga tahniah kepada semua pemenang dan yang mana terlibat dalam contest ini.Semuanya blogger hebat-hebat.

Review penuh mengenai produk ini..boleh baca di Swissvita 
type='text/javascript'>