Berpuashati dengan Make Over kali ini!

Okay,baiklah.Ramai yang tersalah anggap tentang status Ina di Facebook tempoh hari.Huhuhuhu.. Status berkenaan gambar Ina di Make Over.


MAKE OVER oleh MUA Kuantan,Yatie MUA,


Status di FACEBOOK 


Ada yang telah salah faham mengenai status bergambar ini.Untuk pengetahuan korang,gambar diatas ini adalah bukan hasil air tangan Ina sendiri tau. Ia hasil air tangan MUA dari Kuantan.Yang juga merupakan kawan sekolah Ina satu ketika dahulu.


Ayat di atas juga ina menerangkan kepada umum,bahawa kawan Ina ialah seorang MUA.Cuma dia tak nak dirinya di tagging atau di mention di laman sosial media.Sebelum ini,kawan Ina tu juga biasa ambil upah mekap pengantin juga dan mekap pelbagai untuk pelbagai majlis.



Berani untuk di MAKE OVER 


Sebenarnya,Ina dah lama intai kawan Ina ni make over orang lain.Hihihi.. Kebetulan masa ni kan,Ina dapat job dari SofeaRose,So..terus ina teringatkan kawan Ina ni,Yati. Lagipun,Ina tau dia memang boleh mekapkan Ina yang berkulit sawo matang.Dan,hasilnya..,memang wallahh! Betul tekaan Ina.Perfect jer dia mekap.

Lagipun,Ina ni agak cerewet jika berkaitan mekap ni. Ina boleh mekap,tetapi.Nak make up untuk photoshoot untuk produk,memang Ina tak pandai lahh..hihhi.Yang tu kena ambil kelas make Up la yerkk.



MUA Kuantan,MUA BESERAH,MUA PELINDUNG,SERVIS MUA

Cantik tak? Ehehehe..Dah macam Make Up pengantin pula..ehehe. Ni Ina minta Make Up natural jer..



Bukan senang nak pilih MUA


Alhamdulillah,bukan senang nak cari orang boleh Make Up ni tau.Ada jenis yang dia boleh make Up untuk diri sendiri jer.Tapi bila Make Up kan muka pelanggan.Hancur! Maksudnya.. habis rosak tau.Kelabu asap jadinya.

Mengimbas kembali suatu ketika dahulu,Ina panggil orang Make Up kan Ina.Masa tu nak hadiri Dinner pejabat.Si polan Make Up kan Ina guna warna foudation jenis coklat gelap.Yang sedihnya,orang tu cakap kulit Ina sama tona macam dia.Sedangkan kulit dia macam mamak. Ina pula,kulit jenis hindustan..wakakakaka..Ehh,betul lahh.. menangis Ina tau masa tu.Selepas dari insiden itulah,Ina jadi begitu serik nak upah juru Make Up.



Make Up Artist di Kuantan 


Jika korang ingin nampak kelainan di dalam sesuatu majlis.Bolehlah menghubungi Yati di talian 0199396306. Make Up untuk sebarang majlis seperti Majlis perkahwinan,pertunangan mahupun Make Up dinner.


type='text/javascript'>