Octopus Tripod Di Lazada


Super Ekspress Lazada ni..


Hari Khamis yang lepas,Ina telah Order barangan secara atas talian di Lazada.Wow..memang tak sangka.Memang sangat cepat sampai barang yang di order.Khamis Order,Jumaat tu sudah sampai..heehehe.Terkejut tau..cepat sangat sampai.Luar jangkaan betul lah.. 

Mengenai ada sesetengah netizen yang mengatakan,bahawa barang sampai lambat itu.Adalah kemungkinan barang yang di Order itu mungkin dari overseas,mengambil masa selama 1 Minggu atau 14 hari dari tarikh yang di Order.Harap bersabarlah.





PEMBELI  SETIA LAZADA


Kali ini,Ina order pula barangan aksesori handphone.Ha? Korang mesti dapat agak kan? Sebelum ini,Ina order barangan Eletrik iaitu mesin roti iaitu Bread maker , Jam Tangan dan Wallet  ,Webcam dan Kasut. Kiranya,Ina juga salah seorang peminat setia Lazada lah. Topup pun,setiap bulan akan Ina beli direct melalui Lazada.Hihiihii..ia memang memudahkan Ina.


CASHBACK PULANGAN WANG KEMBALI 


Setiap apa yang Ina order secara atas talian.Ina akan dapat semula pulangan wang yang Ina laburkan itu.Dalam beberapa peratusnya sahaja.Tapi Okaylah kan.. 

Bagi korang yang nak dapatkan pulangan wang kembali,bole mendaftar di sini .. Cashback.


MINAT LAKUKAN VIDEO,HANYALAH SUKA-SUKA SAHAJA


Walaupun Ina sudah mempunyai Webcam dari Lazada tempoh hari,Ina juga perlukan stand bagi meletakkan telefon bimbit bagi tujuan merakam video.

Ya Allah! Bayangkan,betapa sukarnya Ina ingin menghasilkan video ni.Kebanyakan Video yang Ina hasilkan ialah Tutorial Urutan  , Tutorial penggunaan skincare dan  Tutorial urutan baby 

Memang sedikit sukar jika ingin membuat rakaman video jika tangan hanya sebelah sahaja yang memegang telefon bimbit.Dengan gegaran nya lagi..huishhh.Potong mood betul lahh.. Penonton pun sakit hati nanti,tengok video bergegar begitu. Huhuhuhu



BERPUAS HATI DENGAN OCTOPUS TRIPOD




Yeahh! akhirnya,video ina tak bergegar lagi.Dan paling betul-betul bagus.Ina sudah boleh lakukan sebarang tutorial dengan kedua belah tangan..(kebiasaannya,satu tangan jer duk lakukan tutorial massage..huhuhu)

Hanya pacak stand tripod tersebut.. dan terus lakukan video. Dan apa yang menariknya,Octopus tripod ni,boleh sangkut di mana mana bagi menghasilkan video.Tengoklah body tripod ni,ia boleh di regang dan mudah di bentuk.Nama pun dah sotong kan?

Octopus ini juga,boleh digunakan pada telefon bimbit dan juga kamera.Mempunyai 3 pilihan saiz iaitu Small,Medium dan Large.


HARGA OCTOPUS TRIPOD


Octopus Tripod ini, tak mahal pun.Harga ialah RM 29.00 termasuk penghantaran ke Semenanjung Malaysia.Highly Recommended! 



REVIEW DARI HATI

Baiklah,sekian sahaja pandangan Ina mengenai Octopus Tripod.Setiap apa yang di Review oleh Ina sendiri berdasarkan pengalaman Ina menggunakan produk tersebut.


Untuk mendapatkan Octopus Tripod ini,bolehlah berkunjung ke laman web Lazada sendiri :

www.Lazada.com.my

type='text/javascript'>