MAY.. harap lebih tenang



Agak sedikit terlambat update entri ini.Sepatutnya sudah mempunyai 3 entri jika diikutkan tarikh hari ini iaitu 3 Mei 2018.Tetapi,tidak mengapalah.Baik ada dari tiada kan? Sedikit sibuk dengan rutin bersama anak-anak.Huhhh! 

Cuti-cuti Mei 2018


Banyak juga tarikh-tarikh penting sepanjang bulan Mei ini.Hari Ibu,Hari Guru dan bulan Mei ini juga jatuh Hari Pilihan Raya,tehehee..Ops! Dan bulan Mei ini juga ada hari Cuti Hol Negeri Pahang.Ehh,tapi ape kena mengena dengan Ina errk? Ina sememangnya tidak berkerja..,huhuhu.Suri rumah sepenuh masa sahaja,tetapi nak kena ambil tahu jugak tau.Kang,jika tidak tahu.Ina suruh anak ke sekolah time cuti pulak kan? Tak mahu lah macam tu yer.


Rasanya,bulan Mei 2018.Semacam pendek sahaja.Ermm.. banyak nak kena berkejaran ni.Dan sedia ramai maklum,bulan Mei juga ialah jatuh Bulan Ramadan.Huhuhuhu..korang macam mana? sudah habis ke ganti puasa yang tertinggal itu? Rasa berdebar pula Ramadan kali ini.

Persediaan Ramadan 


Puasa kali ini,Ina sudah sediakan bekalan bagi menyambut bulan ramadan.Ina nak bersahur dan berbuka dengan susu Lazz Kambing.Hmmm..,memang tak sabar tau.Susu Lazz ini dapat mengenyangkan perut dan juga memberi tenaga sepanjang hari berpuasa.

Ina sendiri masih menyusukan badan.Ya Allah! Memang kena extra tenaga tau.Pernah satu ketika dahulu,semasa menyusukan Sara.Ina terasa nak pitam.Dinding rumah dah nampak bergoyang masa tu tau.Mujurlah masa tu.Jam 6 petang dah.Lega sangat.. jadinya,Ina tak berbuka.





Tadaaa!! Ini satu kotak untuk persediaan Ramadan ina dan keluarga..Alhamdulillah.Tapi nak kena repeat lagi ni.. untuk mak ayah dan adik-adik pula.




gambar : dari blog www.akifimtiyaz.com


4 Pilihan Rasa


Susu Lazz ni ada 4 pilihan perasa.Iaitu Chocolate,Susu Kurma,Lazz Cafe dan juga Susu Lazz Kambing perasa original.


Korang nak tau tak? Susu Lazz perasa Original tu lahh.Best sekali! Anak-anak semua suka yang tu.Anak -anak siap cakap lagi.Macam susu budak punya.Ehehehe.. dan ia langsung tak berbau hamis. Lazz Cafe pula,Ina sudah habiskan..hahaha.Sedap sangat! 


Cara nak Order


Boleh terus ke laman sosial media mereka iaitu di http://www.lazzdelivery.com/ dan ikuti arahan yang disediakan.

Ikuti perkembangan mereka di laman Instagram : https://www.instagram.com/lazzsusukambinghq/

Facebook Page : https://www.facebook.com/lazzsusukambing/



Harapan May 2018


Diharapkan bulan Mei ini,Ina dapat Fokus kepada bulan Ramadan kali ini dengan penuh kesyukuran.Tidak alpha dengan keduniaan..hihihih.(Sebab tahun lepas asyik pulun kejar order biskut raya.Tehehehe..sedar-sedar ramadan habis.)

Serta rezeki lebih berkat lagi berzat untuk anak-anak.Aamiin.. 


type='text/javascript'>