Kecewa Dengan FALLOUT!!




Sorry,cerita dah basi.Kiranya kisah throwback ina lah yea.Tetapi ada yang masih bertanya di instagram.Berbaloi ke tidak Movie dari lakonan Tom Cruise ini.Ehehehe..Terlebih dahulu..,ina boleh kata Ehehehe.. Tu jerlah..




Misson Impossible - FALLOUT



Okaylah,secara ikhlas pandangan dari mata 4 ina ni ha..(maklumlah,,ina bercermin mata).Keseluruhan cerita Misson Impossible adalah sangat bosan.Bosan weiiii! Seriously.. bagi ina memang bosan.Boleh pula ina terlelap..kikikiki. Sekejap jer,5 ,minit.Huhuhuhu



Jalan cerita


Jalan cerita banyak sangat bersembang.Adegan tembak menembak tak delah gempak mana dari yang sebelum-sebelum movie Mission Impossible.Adegan kejar mengejar best cuma tak banyaklah. Tetapi seronok juga semasa adegan Tom Cruise kejar yang si belot tu.Best tengok dia berlari.. dan satu lagi adegan yang sangat mengujakan ketika Tom Cruise di kepung polis.

Nasib baik takde adegan kissing.Ehehehe..sebab bawa budak budak kan.. 

Mungkin kena tambah power lagi  untuk adegan letupan.Eheheeh.. Hahahaah..,banyak pula cerewet ek ina ni.


Tips: Bawa Anak ke Pawagam

Harga Tiket 


Hari ahad lepas habis sebanyak RM 52 (2 tiket dewasa dan 2 kanak-kanak) tak termasuk popcorn.Popcorn dan air minuman pula RM 30. Tiket wayang itu,Mr Z beli secara online di MBO. Leceh..baik beli semasa nak pergi tonton tu..

lepas ni..memang akan setia dengan GSC saja lahh

Okaylah,walaupun pertama kali menjejakkan kaki di MBO.Bolehlahhh... seat keras (mungkin sebab di Kuantan City Mall ni baru buka..kerusi pun masih bau getah..baru lagi).Sakit leher seat ni.. jika nak dibandingkan dengan GSC Cinema.Sangat berpuashati..selesa dan aircond pun sejuk.


Errr! satu jer nak puji..props untuk bergambar memang cantik di MBO.ehehehe..


Ina sertakan sekali thriller "Fallout" silakan tengok..







Ina tulis ni apa yang ina rasa..mengikut pengalaman sendiri.Tiada sangkut paut dengan mana-mana syarikat yer.Ikhlas dari hati dari seorang netizen.



type='text/javascript'>