Imbau kembali sebagai pemenang contest Bio Essence

Pagi-pagi Facebook dah tunjuk memory tahun lepas.Hihihih.. Terus kembali segar di ingatan ina.Ehehehe.Contest di Instagram..


contest di Instagram,Contest macam macam



TERPILIH SEBAGAI CONSOLATION PRIZE



Tahun 2017,skincare paling ina suka adalah produk Bio Essence..ehehe.Semua tentang produk Bio Essence . Ina guna Essence Water dari Bio Essence.

Ehehehe..,masa join contest ni syarat pun tak susah.Takde selindung pape.Hihhi.Tapi masa ni, sayang sekali ina takde rezeki sebagai pemenang utama..yang dapat hanyalah sebagai Consolation prize.Ehehehe.Pun syukurrrr lahh usaha penat lelah post kat instagram.



pageview per entry beauty,beauty blog,beauty tips



Disebabkan ina pengguna setia Bio Essence,maka..terhasil lah satu entri review mengenai produk Rose Water Bio Essence ni.Eheheh.. Dapat lah cecah pageview per entry sebanyak 43871 ni.Gitu lah,konsep ina.Ina guna,dan ina review di blog..Haaa.



Berbalik mengenai contest.Tak kisah lah,contest di Instagram mahupun di blog.Sepatutnya,para penganjur mesti kena berlaku jujur.Ehhh,,apasal ni tetiba petik isu ni?



CONTEST SANA SINI UNTUK BLOGGER 


Hahaha...,sebenarnya.Ina dah serik main contest.Tak berminat dah.Iya,mungkin ada yang cakap atas nasib dan rezeki.Tetapi yang terlibat kesian lah.Lagi-lagi penganjur yang mengenakan syarat di  sebalik syarat.Dan ada juga yang tidak telus.Huhuhu.Opss! Dirahsiakan.. 


Lagi pun,penat tau jika contest yang tiada payment ni.Errr,,ada ke contest ada payment? Hurmm,pendek kata memang tidak berbaloi langsung.Kadang kala produk tak sampai beratus.Tetapi hadiah yang di tawarkan agak lumayan.


Tetapi bagi pihak blogger tidak berbaloi.Lagipun blogger ni nak kena kerah idea dan gunakan domain dan hosting berbayar.Itu baru dari sudut situ.Belum lagi dikira masa dan peralatan bagi mendapatkan sesuatu gambar produk supaya nampak cantik lagi jelas.



Itu sahaja nak luahkan.Hehehe



type='text/javascript'>