Moody Seorang Blogger

advertorial blog,collaboration blog,blogger advertorial


Hurm..sayu jer hati pagi-pagi ni.Apabila scroll Facebook semuanya update tentang berita kehilangan ahli bomba seramai 6 orang akibat misi menyelamatkan seorang pelajar lelaki (belasan tahun) yang terjatuh ke dlaam lombong akibat tergelincir.Semoga arwah di tempatkan di  kalangan orang yang beriman.


Mood Menulis Pun Ke Laut Dalam



Hahahaha..,isu ni takde kena mengena dengan kes di atas tu tau.Moody pula ni.Nak update blog rasa malas.Alahaiii,walhal ada lagi beberapa yang pending job tu.Ada lagi video yang perlu di buat.


Takpelah,mungkin selepas update entri yang ini.Akan datang mood tu semula.Yang hilang.. ,haihh.Negatif pula dah ni.So..,Ina nak scroll laju-laju lah kat facebook.Bagi mengelakkan mood hilang..yerlah,dah asyik duk skodeng sana sini.Semuanya hilang mood.Terleka akibat social media..huhuhu.Ehhh,tetapi kerja rumah ina tetap jalankan tugas.Workout pun sudah ni.



VIDEO 



Dari semalam lagi,Sara(anak sulung) asyik push Ina mintak buat unboxing lagi untuk produk supplement.Haihhh! Serabut pula jadinya. Nak buat video..,nak kena ada mood tu.Jika tak..,masam lah muka tu nanti.Ekekekeke... Nak kena anak-anak tidur terlebih dahulu.Jika tak..,hancur video.




Okaylah..,nak bersiap untuk ambil gambar-gambar produk  cantik dengan NIKON kamera.Hihihihi.


type='text/javascript'>