Happy Birthday To Me (November) - Surprise Box Althea Angels

Assalamualaikum..

Entri hari ini mengenai beauty juga.Eheheh.Sejak akhir-akhir ini,memang suka sangat-sangat lakukan eksperimen dengan produk-produk kbeauty dari Althea ni tau.Hihi... 

Mana tidaknya,bulan ni adalah bulan kelahiran Ina.Jadi..sebagai althea angels,kami di raikan.Wow sangat kan? Bertuah sangat lahh.Syukur! 




kbeauty althea,website kbeauty,dapat hadiah dari KOREA

Box ini diterbangkan dari KOREA tau.Kesemua produk dari Althea ni best-best.Nak tunggu buka kesemua item dalam ni ambil masa juga haritu.Mana tidaknya,busy dengan kerja hakiki dan menguruskan rumah tangga.Hihih.



kbeauty trendy,skincare,advertorials,collaboration blog

Ini adalah kotak pertama, harap-harap mencukupi stok skincare ni semua untuk beberapa bulan.Ahaks! Ehh,lupa nak bagitau korang.Ini bukan skincare sahaja tau.Ada beauty device,make up dan juga sikat.HUhuhu.. Alhamdulillah.


Korang nak tau apa yang ada dalam box pertama dan kedua ni tak?
Antaranya ialah :


1. Clay Mask dari Innisfree
2. Highliter dari The Face Shop
3. Eye Shadow (red) dari The Face Shop
4. Pobling Cleanser boleh baca entri kat SINI 
5. Real Fresh Detoxer TEA TREE
6.  Mask Rose
7. Aloevera Soothing Gel 92%
8. YET HELLO Aloevera Soothing Gel 98%
9. Eyeliner (Black) 1pcs
10.LUXE GEL EYELINER ( Kill Black)
11. One Kill Eyeliner (Black) 2pcs
12. Matte LIP CHICA-Y-CHICO (kod RED MATA-hari)
13. Comb
14. Primer Water Bare Essential 


 Seronok sangat-sangat bila dapat ni semua. 14 item yang sangat best.Bila hampir kesemua produk kbeauty ni sangat sesuai untuk kulit kombinasi Ina nihh.



SKINCARE BOX


Yang menariknya di website ALTHEA, bukan sahaja website menjual skincare malahan juga turut menjual Make Up,penjagaan rambut dan juga badan.Best tak? Antara jenama terkenal lain ialah Laneige,Dear Klairs,Etude House,Nature Public,MISSHA,NACIFIC,IOPE,The Face Shop,InnisFree dan banyak lagi lahh.





Malam sebelum menghadiri majlis graduasi anak sulung.WAJIB lah kami suami isteri ni ber mask dulu.Nak buang kulit mati dan kecilkan pore si suami tu juga.Hihihi.. Suami pula dengan muka redha bila si isteri snap pic dia tau.Hihihi..tapi dalam hati dia,kemain suka sangat.Ahaks!







type='text/javascript'>