Buat Duit 4 Angka dengan  Ebook : Tulis Sampai Jadi di LinkedIn | Kebelakangan ini dunia dikejutkan dengan isu pandemik iaitu COVID 19. Yang mana ia telah melumpuhkan ekonomi negara. Maka , ramai yang hilang pekerjaan disebabkan isu ini. Oleh sebab ingin meneruskan kehidupan, masing-masing struggle mencari pekerjaan di platform LinkedIn. Iaitu platform social media yang popular kini rancak bagi mereka yang ingin mencari pekerjaan disitu. Dan Syaza Redzuu antara pengasas bagi ebook Tulis Sampai Jadi di LinkedIn. Hits dengan paparan 66 ribu views dalam masa seminggu status berada di wall.



Ebook adalah buku digital atau elektronik yang biasanya mengandungi maklumat atau panduan / tutorial. Buku elektronik ini hanya dapat dibuka dan dibaca melalui alat elektronik seperti komputer, tablet dan telefon pintar.

Era digital ini, sudah tentu, ebook lebih banyak digunakan berbanding buku bercetak. Merujuk kepada pemahaman ebook di atas sebagai buku digital, dari segi penggunaan dan penyimpanan akan lebih praktikal, sehingga banyak orang lebih suka membeli ebook daripada buku cetak.



linkedin tulis SAMPAI JADI DI LINKEDIN, BUAT duat dengan menulis
Karya sulung SR . Tulis Sampai Jadi di linkedin




66k Views di status LinkedIn  SR

Ebook ini antara satu-satunya  karya sulung dari Syaza Redzuu atau lebih dikenali sebagai SR. Beliau telah bukukan hasil status Tulis Sampai Jadi di LinkedIn yang mencecah 66 ribu views dari seluruh dunia. Iya, seluruh dunia membaca status beliau mengenai kesungguhan dirinya untuk mencari peluang bagi menjana pendapatan. Dikala orang lain kehilangan pekerjaan. SR mampu menjana pendapatan sebanyak RM 1800.00 hanya mengambil upah sebagai penulis ebook. Hanya berbekalkan semangat yang tinggi. SR berjaya! Beliau juga mempunyai BIG WHY yang menyokong kuat untuk dia meneruskan lagi usaha buat duit hanya dari rumah.


tulis artikel dapat duit




Oleh sebab status ' Tuhan Jentik Hati Aku ' di status SR kini hits dengan mencecah 66 ribu views. Nampak tak? Betapa hebatnya platform LinkedIn. Sangat besar pengguna LinkedIn di ketika ini. LinkedIn ini juga, adalah platform social media yang popular di kalangan pencari kerja. Dan antara pengguna yang menggunakan platform ini adalah seperti Founder produk, usahawan, orang politik, blogger, penulis dan lain-lain. Dipendekkan cerita satu dunia menggunakan platform LinkdeIn.




platform cari kerja di linkedin


Ebook Ghostwriter 101 : Tulis sampai Jadi di LinkedIn



Oleh sebab status "Tuhan Jentik Hati Aku" telah mendapat liputan meluas. Ramai pengguna laman social media LinkedIn seperti excited untuk mengetahui lebih lanjut. Ramai yang meninggalkan komen di status tersebut. Dengan isu yang melanda dunia sekarang, ramai yang terkesan dengan ekonomi. Setiap hari ada pengguna yang memuat naik status bahawa mereka kehilangan pekerjaan disebabkan isu pandemik COVID-19. 


Di kesempatan ini, tercetusnya idea SR  bagi menulis dan menerbitkan sebuah ebook. Beliau terpanggil bagi membantu mereka yang baru sahaja kehilangan pekerjaan dengan menulis dengan lebih serius di LinkedIn. Ini kerana, SR pasti disinilah platform yang betul bagi mereka melempar jala untuk mendapatkan peluang pekerjaan. 



TERBUKTI! LinkedIn mampu menjana pendapatan dengan Menulis.


Kata SR lagi, dia sudah beberapa kali 'pitching prospek' di LinkedIn. Dan, sudah tertulis rezeki nya melalui penulisan. Kali ke- 9 barulah 'pitching' dia menjadi. Beliau telah mendapat job dengan hanya menulis artikel bernilai RM 120 per artikel. Alhamdulillah. Seronok sangat kan? Artikel yang memerlukan dia menulis sebanyak 10 artikel secara bulanan. Cuba anda bayangkan. Di saat orang lain kehilangan pekerjaan, SR mampu membuat duit dengan hanya menulis. 


BIG WHY SR ialah dia takut jika dia akan kehilangan pekerjaannya kelak. Risau di 'Unpaid Leave' katanya lagi. Majikan di tempat kerjanya hanya meminta dia work from home sahaja. Oleh sebab ini lah, dia lakukan sesuatu. Beliau bertindak dengan mencari pendapatan sampingan jika satu hari nanti dia diberhentikan kerja secara tiba-tiba. 


Jadi, Siapa Perlukan e-book Ghostwriter 101 : Tulis Sampai Jadi di LinkedIn?

Mereka yang baru kehilangan pekerjaan/dikenakan cuti tanpa gaji.
Mereka yang ingin menambah pendapatan tambahan.
Ghostwriter/Blogger/Influencer.
CEO/Founder Syarikat/Usahawan.
Suri rumah.
Mereka yang minat menulis.
Anda yang sedang membaca status ini.


Memperkenalkan e-Book Ghostwriter 101 : Tulis Sampai Jadi di LinkedIn hasil karya Syaza Redzuu ( SR )

Kenapa Wajib Memiliki e-Book Ini?
Berjaya TERJUAL tak sampai 3 JAM selepas launching e-Book dilancarkan.
Bongkar RAHSIA bagaimana memikat bakal ‘client’ di LinkedIn.
Setup Profil LinkedIn sampai ALL-STAR! – Ikut C ara Penulis Setup Profilnya semudah ABC.
DISKAUN 60% e-book sempena launching pertama ini!


Hasil jualan ebook syaza.. refer gambar di bawah.

sales jualan ebook Tulis sampai jadi di LinkedIn, Ebook syaza





testimoni ebook tulis sampai jadi di linkedin


dari ebook telah dicetak menjadi buku fizikal
Presiden Kelab Penulis Muda Malaysia  (KPMM) Hasrul Roslan  memegang buku fizikal Syaza Redzuu yang di cetak . Best Seller 


Ebook Ghostwriter 101 : Tulis Sampai Jadi di LinkedIn telah di cetak kepada buku fizikal. Antara Top Sales di website e-bookmy.com. 


Biodata Penulis ebook Ghostwriter 101 : Tulis Sampai Jadi DI LinkedIn


mediakit ghostwriter



Bagi mereka berminat nak buat duit dengan ebook Ghostwriter 101 : Tulis Sampai Jadi di Linkedin dapatkan segera di link bawah : 



Beli E-Book di sini ⬇️⬇️⬇️
https://bit.ly/GW101bySR
https://bit.ly/GW101bySR
https://bit.ly/GW101bySR