Khasiat Kopi Garam Mineral Buluh ( Min Kaffe )

 

Sudah tentu ramai peminat kopi di dunia. Aromanya sahaja berjaya memikat hati sesiapa sahaja yang bau, dan rasanya pasti membuatkan anda terpikat dan melekat. Kopi dengan warnanya yang hitam kini menjadi kesukaan ramai. Tetapi berbeza dengan kopi nan satu ini , kopi yang mengandungi mineral dan garam buluh.

 

Buat pengetahuan anda, kopi juga mampu meningkatkan tenaga. Ia juga banyak memberi manfaat kepada kesihatan. Selain mempunyai kafein didalam kopi, ia juga memberi micronutrient dan antioksida.

 

 

 

kopi min kaffe
kopi garam buluh

 

 

Adakah Kopi baik untuk Kesihatan?

 

               Data dari National Health and Nutrition Examination Survey di Amerika Syarikat menunjukkan wanita yang minum 2-3 cawan kopi sehari mempunyai tahap lemak yang lebih rendah (3.4 %) dari mereka yang tidak minum kopl. Kajian ini diterbitkan dalam The Journal of Nutrition.

 

Dos yang biasa dicadangkan adalah 300mg kafein setiap hari menyamai 3 cawan kopi.

 

Kajian yang dijalankan oleh Instittuto Del Frio, Sepanyol mendapati kopi yang sedia di minum mengandungi Roughage atau pelawas sebanyak 1-1.5 gram dalam setiap cawan. Roughage merupakan sejenis bahan serat dalam diet yang tidak boleh dihadam oleh tubuh dan membantu aktiviti pergerakan usus.

 

MIN CAFÉ ( Kopi Mineral Garam Buluh )

 

Diformulasikan daripada adunan keenakan kopi Robusta bersama garam buluh yang mengandungi sumber magnesium yang ternyata mampu menyingkirkan toksin, melancarkan peredaran darah serta menstabilkan tahap pH di dalam tubuh badan anda seterusnya membantu mengekalkan tahap kesihatan dan kecergasan yang berpanjangan.

 

 

 

 

KHASIAT MIN KAFFE (MINERAL COFFEE) KOPI TANPA GULA

 

1. Rasa kopi yang tetap enak tanpa gula. 

 

2. Kopi Garam Buluh. Diperkaya dengan garam buluh organik semulajadi dari Korea yang terbukti berkhasiat dan kaya dengan bahan mineral seperti magnesium (menggalakkan penyerapan kalsium)


3. Majoriti pengguna Min Kaffe dah tahu, lepas minum jer Min Kaffe ni confirm cepat rasa nak toilet.


4. Bancuh jer Min Kaffe terus naik bau kopi yang best. Memang membangkit dan menyegarkan mata.


5. Secawan pagi mampu mengelakkan rasa lapar sehingga waktu makan tengahari. Sesuai untuk yang tengah berdiet dan nak kuruskan badan.

 

Keistimewaan Min Kaffe

 

Aroma istimewa Min Kaffe berasal daripada bijian kopi Robusta dan garam buluh organik semulajadi dari Korea. Selain aroma kopinya yang wangi, ia juga kaya dengan bahan mineral seperti magnesium yang dapat menggalakkan penyerapan kalsium dan penggunaannya. Min Kaffe bukan sahaja memenuhi cita rasa para peminat kopi, malah kandungan garam buluh di dalamnya telah meningkatkan nilai nutrisi kopi.

 

Keberkesanan Min Kaffe:

 

  • Kaya dengan unsur anti-pengoksidaan.
  • Kaya dengan bahan mineral dan elemen surih seperti magnesium, besi, kalsium dan kalium.
  • Menghilangkan keletihan fizikal dan mental.
  • Melegakan tekanan.

 

 

 

Min Kaffe Kopi Robusta garam buluh

 

 

Info Menarik mengenai Min Kaffe

 

Penyelidikan, teknologi dan pembangunan produk yang berterusan selama lebih 15 tahun telah mencatatkan kemuncak Min Kaffe® untuk dikenali sebagai kopi premium yang sekian lama menjadi simbol kesihatan dan inovasi. Rasanya yang unik dengan aroma yang membangkitkan semangat serta ramuannya yang lebih berkhasiat telah menyerlahkan keunggulannya sehingga menjadi kopi paling diminati dalam kalangan penggemar kopi.

 

Usaha berterusan kami dalam penyelidikan dan pembangunan produk secara inovatif telah berjaya menghasilkan rumusan Min Kaffe yang unik dan eksklusif serta diiktiraf sebagai penerima Anugerah BrandLaureate untuk Jenama Paling Terkemuka (Jenama Terbaik Pengguna - Kopi Premium)

 

Kami sentiasa berdedikasi, komited dan konsisten untuk berinovasi agar dapat meningkatkan profil dan rumusan Min Kaffe. Dengan formula tambah baik ini, Min Kaffe kekal mengukuhkan kedudukannya sebagai satu-satunya Kopi Garam Buluh Asli di pasaran.

 

 

Buat penggemar kopi, tapi dalam masa yang sama inginkan kesihatan yang baik. Ayuh dapatkan Min Kaffe segera. Hubungi di talian 0126500598 atau terus klik link whatsapp ini wasap.my/60126500598/MinKaffe

 

                                         Beli di Shopee : https://shopee.com.my/hmshop309?smtt=0.0.9

                                         Facebook : Therapantslover