Panduan (Ebook ) Mudah Menulis E-book Khairul Hakimin Muhammad Serta Strategi Menjual



Nak hasilkan ebook ini bukanlah satu perkara yang susah. Sesiapa pun boleh buat. Namun kita perlu tahu teknik dan kaedah yang betul terlebih dulu..Andai tak mahir selok belok penulisan ebook, susahlah kita nak dapat pembeli. Silap haribulan, kalau kita main jual macam tu saja, pembeli kecam kita lagi adalah. Itu tak kena, ini tak betul dan sebagainya.



 

Jangan tunggu lagi, mulai sekarang jom kita pakat belajar teknik menulis Ebook dengan membeli “Ebook Panduan Mudah Menulis Ebook” yang ini.

Khairul Hakimin Muhammad, “content master” serta pakar penulisan ebook akan berkongsi kaedah dan cara beliau bangunkan ebook yang berjaya dijual ribuan unit.

Panduan ini boleh digunakan untuk semua jenis ebook. Sama ada nak buat ebook tips, kaedah atau penceritaan, atau ilmiah, semuanya boleh. Ia adalah Teknik mudah dan boleh jadi power!


Antara topik-topik yang dikupas dalam panduan Mudah Menulis E-BOOK ialah:


1. Memilih topik yang betul. Silap pilih topik, orang tak beli woih!


2. Cara menyusun isi.


3. Platform.


4. Kaedah siapkan ebook dalam tempoh 3 jam! Terus boleh jual.


5. Bagaimana nak pastikan ebook tersebut boleh dijual atau tidak.


Belajar dengan modal cuma RM179, dah terbit ebook sendiri nanti boleh jana sales puluh ribu guys. Beli disini sekarang! Beli cepat sebelum harga kembali kepada RM299.

 

Setiap pembelian Panduan Mudah Menulis Ebook karya Khairul Hakimin Muhammad (KHM), anda juga akan di ajarkan bagaimana strategi menjual ebook dengan betul.



Beli sekarang > (https://bit.ly/2GrKyvI)

 

type='text/javascript'>