Selamat Ulangtahun Perkahwinan ke 8

kek ulangtahun perkahwinan
ihsan google


Alhamdulillah..Syukur ke hadrat ilahi.Pada hari ini 3 Februari 2018 adalah hari ulang tahun perkahwinan ina yang ke 8 tahun rupanya,ingatkan baru memasuki 7 tahun.Memang tak sangka,rupanya dah lama berkahwin,tetapi rasa macam baru aje perkahwinan ini.Hehhh


kanak-kanak perempuan



anak-anak hasil perkahwinan
Hasil dari perkahwinan, kami dikurniakan 3 anak


Sepanjang tempoh perkahwinan,ina telah di kurniakan 3 orang anak iaitu 2 orang perempuan  iaitu Nur Iman Qhaisara 6 tahun, Nur Wardina Soffea hampir 3 tahun dan seorang lelaki (bongsu ni..ehehe,tapi kalau ada yang bertanyakan samada ingin menambah atau tidak,semuanya terpulang kepada tahap kesihatan ina dan pasangan).

Orang kata,alam berumah tangga penuh ranjau duri.Ehh,manisnya pun ada juga. Perkahwinan seawal 6 bulan sudah di uji pelbagai diikuti usia perkahwinan memasuki 3 tahun dah sehinggalah sekarang.Kita sebagai pasangan haruslah matang dalam menangani segala masalah.

Pernah di uji tentang kesihatan suami.Masa itu,rasa nak tercabut jantung ina ni.Dengan penyakit suami tekanan darah tinggi dan masalah gerd.Alhamdulillah..sekarang tahap kesihatan suami semakin bertambah sihat.Ina kurangkan masakan bersantan dan juga pedas.Dan juga suami amalkan senaman (berjogging) pada setiap petang.

Ulang tahun perkahwinan kali ini,hadiah telah di sponsor oleh Dashing iaitu wangian hattrick bersama body spray  dan  set jam tangan serta wallet hadiah dari ina sendiri. Hadiah ini tanda ina menghargai pasangan yang selama ini bersusah senang selama 8 tahun.

Biarpun hadiah tak seberapa,tetapi.Ada juga tanda peringatan ina kepada pasangan.Untuk ina? Guna hadiah anniversary 2 tahun sudah.Itu pun dah lama sudah tak pakai.Eheheheh..Tapi kan,kalau lahhh.. si dia baca entri ina ni.Harap segera tunaikan ya..hahahaha. Wishlist ina nak kamera dslr..


anniversary, ulang tahun perkahwinan
Berkahwin pada 2011

Antara tips yang ina amalkan ialah setiap pagi ina akan sedekahkan Surah Al-Fatihah kepada suami dan juga untuk hubungan kami.Manfaat dia tersangatlah banyak.Percaya satu sama lain juga perlu di terapkan dalam perhubungan suami isteri.

Yang paling utama,pasangan mestilah berkongsi antara satu sama lain.Maksud ina di sini ialah saling berkongsi rasa.Jangan berahsia dengan pasangan.Itu salah satu kunci terbesar dalam mewujudkan hubungan yang harmoni.Komunikasi berkesan pun sangat penting..

Semoga perkahwinan kami akan terus bahagia dan semakin utuh ikatan.Anak-anak lah yang menjadi pengubat dan pengikat kami di saat badai melanda.
type='text/javascript'>