Pakej Murah FLIGHT dan HOTEL di Traveloka

Akhir tahun,ramai kawan-kawan dan saudara mara pergi bercuti.Wall socmedia di penuhi dengan kisah-kisah travel mereka.Seronok!! Tak kisahlah bercuti di dalam negara mahupun di luar negara.Pastinya ia satu pengalaman baru yang menyeronokkan buat mereka.

Seperti diri ina sendiri.Setiap kali ingin bercuti jer..,mesti nak cepat booking flight dan dalam satu masa nak kena juga cari penginapan.Huhh! Stress ni.Satu tempat-tempat nak surfing bagi mencari penginapan pula.Semuanya nak cepat dan agak sedikit rushing juga.Huhuu..Stress betul kan? Bila time nak booking ni semua. 



Flight Dan Hotel Boleh  Tempah Di TRAVELOKA



Untuk pengetahuan korang,TRAVELOKA kali ini menawarkan pakej percutian yang boleh di tempah tiket flight serta juga penginapan melalui applikasi Traveloka mahupun web.


Bagi korang yang belum download applikasi ini,boleh terus download di appstore dan IOS (akan datang).




Mengapa perlu Menempah Pakej Penerbangan dan Hotel di TRAVELOKA




Sudah pastinya..penjimatan! Nak pakej murah sudah pastinya grab lah satu pakej ni ha.Kan mudah? Dah tak payah lagi duk surf sana sini.Bazir lagi masa ada lah kan.

Sekarang ni Traveloka sendiri sudah ada pakej sekali termasuklah penginapan Hotel bersama tiket penerbangan.



pakej murah Flight dan Hotel Dengan TRAVELOKA,percutian murah bersama traveloka,





Wahh! Penjimatan sehingga 25% dari harga asal tau.Giler lah kalau tak grab ni.. pakej traveloka ni.




Cara menempah Tiket Penerbangan bersama Penginapan Hotel Dengan Traveloka



1. Masuk ke laman sesawang www.traveloka.com 

2. Mulakan carian korang dengan memasukkan destinasi, tarikh perjalanan dan tempoh penginapan.



pakej murah Flight dan Hotel Dengan TRAVELOKA,percutian murah bersama traveloka,


3. Pilih kombinasi
Di halaman hasil carian, pilih kombinasi Penerbangan + Hotel yang korang suka.

Di dalam bulatan atas, ada beberpa jenis pilihan syarikat penerbangan samada Air Asia ,Malindo,MAS dan LION. Korang boleh pilih,samada ingin menaiki penerbangan yang sama pergi dan balik atau berlainan syarikat penerbangan.Mudah bukan? 
Ingin menukar? Mudah sahaja.Hanya perlu klik TUKAR.

Selain itu,korang juga boleh memilih hotel yang korang suka.

4. Sesuaikan kombinasi

Jika anda ingin menyesuaikan kombinasi anda, ketik TUKAR pada Penerbangan anda apabila menggunakan App Traveloka, atau klik Ubah Bilik atau Tukar Penerbanganapabila menggunakan desktop Traveloka.

5. Tempah Penerbangan + Hotel

Semak ringkasan lawatan anda dan klik Pilih untuk meneruskan. Isi butiran kenalan dan pengembara, dan pastikan semua butiran adalah betul

traveloka,fLIGHT DAN HOTEL


6. Teruskan dengan pembayaran
Pilih kaedah pembayaran pilihan korang. Sebaik sahaja kami menerima pembayaran korang, e-tiket dan baucar akan dihantar ke e-mel korang dalam masa 60 minit.

Kaedah Pembayaran di Applikasi TRAVELOKA


Kaedah pembayaran pula,pastinya tidak membebankan pengguna.Terdapat pelbagai kaedah pembayaran bagi memenuhi keperluan pembelian korang.
Pembayaran boleh di bayar secara wang tunai (online transfer) tanpa wang.Iaitu boleh di bayar secara kredit.Melalui kaedah bayaran secara ansuran bulanan tanpa faedah.

Cadangan Destinasi Pelancongan



Bagi korang yang ingin melancong tetapi tidak tahu kemana destinasi.Apakata ina cadangkan   dengan checkout Kota Kinabalu Tour Packages di Traveloka 

Antara aktiviti yang menarik di Kota Kinabalu ialah menikmati  banyak tempat tarikan yang menarik, sama ada untuk seni bina yang menakjubkan bangunan-bangunan lama yang menggabungkan dengan yang moden, budaya yang unik dan berwarna-warni dan kekayaan warisan, dengan banyak pakej pelancongan yang bermula dari bandar ini.

Wetlands Kota Kinabalu


Dahulu dikenali sebagai Santuari Burung Kota Kota Kinabalu, Wetlands Kota Kinabalu merangkumi 24 hektar hutan paya bakau yang bertindak sebagai model kebun pokok bagi tujuan pemuliharaan, pendidikan, rekreasi, pelancongan dan penyelidikan. Diuruskan oleh Persatuan Pemuliharaan Tanah Lembap Sabah, apabila memasuki, ada laluan sepanjang 1.5 kilometer yang membawa pengunjung ke pokok bakau di mana seseorang dapat melihat ekosistem bakau yang unik di mana tanah memenuhi laut, di mana pokok bakau adalah habitat semula jadi memantau cicak, ketam fiddler dan banyak lagi. 

Berjalan-jalan di boardwalk adalah suatu keharusan untuk menikmati udara segar dan kehijauan yang damai sepenuhnya. Jika nasib berada di sisi, beberapa burung, tumbuhan dan hidupan liar yang menarik dapat dilihat juga. Setakat ini, hampir 80 spesies burung telah dikenal pasti di tempat kudus pada masa kini.


Dan tak lupa juga,terdapat pelbagai pilihan makanan di sini.Seperti Tuaran mee dan di Sabah adalah kaya dengan seafood.Makanan laut yang segar amat mudah didapati sini.


Jadi korang apa tunggu lagi.Jom lah pergi bercuti dengan menempah Tiket Flight serta Hotel di Traveloka.Semuanya dengan harga Murah dengan pakej yang di sediakan.Grab tau.. 

type='text/javascript'>