Jadi Seller di PG Mall dan Kelebihan



Jadi Seller di PG Mall dan Kelebihan | Pada zaman kini, majoriti pengguna internet
mengamalkan pembelian di atas talian. Ia dipanggil E-Commerce. E-Comerce adalah satu bentuk perniagaan yang dilakukan seperti menjual dan membeli produk.di PG Mall . Laman web PG Mall adalah satu-satunya platform E-Commerce di Malaysia yang kini berkembang pesat.Ianya yang stabil sejak dari tahun 2017. 




PG Mall Platform NO .1 Tempatan


Satu-satunya platform E-Commerce tempatan di Malaysia. Di PG Mall terdapat banyak pilihan jualan seperti kelengkapan diri, groceries dan juga peralatan elektrik. Jadi, sudah tentunya ia menjadi pilihan bijak pengguna.Oleh itu, sudah semestinya ia menjadi tumpuan lebih dari 1 juta pelanggan di seluruh Asia Tenggara (SEA).



e-commerce platform, Cara daftar sebagai seller di PG Mall
Jom jadi seller di PG Mall


Rakan E-Wallet

PG Mall Juga merupakan kepada rakan E-wallet seperti Maybank QRPay , GrabPay , TouchnGo e-wallet , Boost , AliPay , dan lain-lain . Ia memudahkan lagi pembeli melakukan pembayaran diatas talian . Kelebihan kepada pengguna adalah mereka mendapat cashback apabila melakukan setiap pembelian . Contohnya dengan menggunakan e – wallet diatas. Dengan pelbagai kaedah kemudahan tersebut, sedikit sebanyak membantu menaikkan jualan pedagang di platform PG Mall . 



Pengaruh Kuat




Dengan pengalaman pembeli yang berurusan dengan PG Mall . Pelbagai respon baik diberikan oleh pembeli . Mereka mempromosikan peniaga di PG Mall melalui laman social media masing-masing. Dari sini lah , berkembangnya dengan berkongsi pengalaman mereka membeli di PG Mall.


Seller  Support Team


PG Mall juga menyediakan kumpulan sokongan bagi seller( pedagang ) . Ia membolehkan melakukan pelbagai kempen aktif dan integrasi kedai kreatif . Ia adalah bagi meningkatkan hasil jualan seller tersebut .



PG Mall menyasarkan sekurang – kurangnya 10 Ribu penjual untuk menyertai pada tahun ini.


Grow your bussiness with PG Mall, cara untuk menjadi seller di PG Mall, PG Mall seller register
PG Mall Integration Partners 



ZERO Kos sebagai Seller

Sangat berbaloi dengan menyertai PG Mall sebagai platform untuk perniagaan kerana ia zero kos . Tiada Cas pendaftaran sebagai seller dikenakan.


Antara kelebihan menjadi penjual di PG Mall adalah tiada kos yang dikenakan .


 Perkhidmatan pengeposan PG Mall bekerjasama dengan kesemua perkhidmatan pengeposan yang sedia ada . Jadi ini akan memudahkan lagi proses delivery untuk seller di PG Mall. 


Daftar sekarang sebagai penjual di PG Mall, penjual e-commerce, seronoknya jadi seller di PG Mall




PG Mall juga telah menyatu padukan antara dengan SelluSeller , EasyStore , iStoreiSend , UrStore , tresGo , Etailer Gateway dan  Red Dino
 .


Bagi mereka yang berminat untuk menjadi seller atas talian ( E-Commerce ) yang mempunyai platform Nombor 1 di Malaysia yang kukuh di pasaran . PG Mall adalah pilihan tepat. PG Mall
mengalu – alukan kedatangan semua peniaga .


Maklumat lanjut dan update terkini boleh klik ke laman berikut
 
 
Website : https://www.pgmall.my/

Facebook : https://www.facebook.com/PGMallofficial/




Jom daftarlah seller di  https://seller.pgmall.my