Ghostwriting Services in Malaysia, Ini satu tanggungjawab sebagai penulis

Sebagai penyedia bahan bertulis atau kata lain penyedia ghostwriting services in Malaysia, saya berikan perhatian bukan kepada side saya sahaja, tetapi juga kepada pelanggan yang menggunakan servis ghostwriting daripada N.A Writer. Adalah menjadi satu tanggungjawab yang patut digalas oleh seorang penulis yang diupah untuk menulis bagi pihak pelanggan.


ghostwriting services
Testimoni menulis artikel mesra SEO website



 

Menjadi satu tabiat saya yang tawarkan Ghostwriting Services  :


apabila penulisan yang telah siap ditulis oleh saya sendiri seperti copywriting, artikel di website dan ebook. Ghostwriting services ada juga saya ambil seperti SEO Copywriting, review di blog, manuskrip buku ( hanya non-fiskyen ) menulis Press Release dan sebagainya.


Saya mesti nak 'stalk' pelanggan, nak tengok kemana dia pos. Platform media sosial Facebook atau Instagram [ ini untuk copywriting. Bagaimana dengan like dan komen seterusnya adakah mampu membuat jualan ] . Artikel mesra SEO yang ditulis, adakah berada di kedudukan
terbaik Google atau tidak.


Dan, bagaimana hasilnya selepas menggunakan servis menulis daripada saya. Tu semua saya ambil kira sebagai individu yang mengambil ghostwriting job . Saya rasa, dengan cara begini pun boleh dijadikan penanda aras terhadap keberkesanan servis menulis. 

 

 

 

Best ghostwriting services Malaysia

 

Nampak macam cerewet tak? haha. 


Selagi klien tak siarkan, saya rasa gelisah. Adakah penulisan tak mencapai selera pelanggan atau tidak. Biasanya, saya akan tanya. Kenapa belum pos? adakah penulisan saya bermasalah. Ha, gitulah. Apa pun, saya memang dah berikan syarat 'revise' bahan bertulis tersebut. Ehehe. Mengikut terma tertentu.

 

 

Jika artikel di website tu, saya akan beritahu pelanggan bagaimana nak siarkan artikel tersebut mengikut format SEO jika mereka masih tidak mahir dengan selok -belok di Wordpress. Bagi saya, ini lah tanggungjawab apabila 'work as a ghostwriter'


Justeru itu, adalah menjadi satu kepuasan apabila bahan bertulis yang saya sediakan mendapat 'engagement'. 

 


Nota : 


artikel yang ditulis saya, kini berada sebaris dengan page-page besar dalam niche pelanggan. Sengaja saya 'blurkan' supaya orang awam tak kenal siapa penulis kepada website pelanggan.

 

 

Walau bagaimanapun,  untuk sentiasa menjadi best ghost writing services in Malaysia. Kesemua diatas perlu diambil kira oleh penulis upahan. Tambahan lagi,  dengan industri ghostwriting semakin berkembang

type='text/javascript'>