Rambut Furqan Semakin Menipis


Assalamualaikum..


Tiba-tiba memikirkan masalah rambut anak bujang mama yang berusia hampir 3 tahun tu yang hampir botak rambutnya.

Sebelum ni rambut dia boleh dikatakan lebat juga.Tetapi sejak kebelakangan ini,rambutnya semakin menipis.Pelik ni.. tambahan lagi,rambut yang berkurangan itu semakin jelas kelihatan.



botak,rambut nipis,rambut anak botak


Dari arah belakang,kelihatan agak botak.Dan bahagian belakang seperti mempunyai 2 pusar.Emm,sebelum ni fikir,mungkin Furqan ni mempunyai 2 pusaran di kepala.Itu yang biarkan sahaja.Tetapi bila dibiarkan,kes ini semakin serius pula nampaknya.



Rambut nipis dan botak,rambut kian botak,rambut,masalah rambut kurang



Ini pula bahagian pandangan tepi.Nampak kan berkurangan? Nak kata bagi makan anak junk food takde pula.Dan lagi satu kat rumah memang takde letak penambah rasa ke ape (sebab suami harommmm kan penambah perasa tuu kat rumah nii) .Hmmmm,nak kena siasat lagi ni punca kenapa.


Ermm,sejurus selepas kelahiran Furqan.Mama pernah botakkan kepala Furqan sebanyak 3 kali sahaja.Ehehehe.. Itu baru tumbuh lebat lah.Boleh dikatakan lebat lahh. Dan apakah,ini tanda nak kena cukur botak lagi ke?? Mama fobia dah,sebab dulu.Berdarah kepala kamu terkena mata blade.Aishhh.. 


Jika bahagian depan.Sangat lah ketara botak pada bahagian depan tepi kepala.Kesian pula tengoknya.Hmmm,takpe lah.Nanti mama cari produk yang sesuai untuk Furqan yeee. 



1 comment:

Powered by Blogger.