Penampilan Baru Furqan| Kini Lebih Handsome dan Macho : Alhamdulillah, sudah seminggu Furqan berambut pendek. Handsome pula anak mama ni tau.


Ahad yang lepas, Furqan ke kedai gunting bersama abahnya. Hajatnya nak botakkan aje rambut Furqan tup-tup pulang dari kedai gunting rambut asyik tersengih je anak bongsu ni. Adehhh.


Rasanya ini kali ke-2 Furqan dibawa ke kedai gunting rambut sebenarnya.Kali ini abah dia pun gunting juga.Hal orang laki, anak pun nak juga handsome.


Berbalik kepada tadi,Furqan asyik tersengih tu sebenarnya Barber disana puji dia handsome.Itulah sebabnya, asyik tersenyum je.Sehinggakan Ina nak mandikan dia pun tak boleh.Hahaha~ Furqan Oh Furqan.Dia tak kasi langsung Ina mandikan.Puas juga hampir sejam pujuk,barulah makan dipujuk.Adehhhh,aninak bujang pun.


kanak-kanak, penampilan baru, Potong rambut pendek,barber shop
OK tak Furqan berambut pendek?


Baru Nampak Rupa Lelaki


Seriously, jika kemana-mana mesti akan ada menegur "eh,anak perempuan yea semuanya?" . Termasuklah ketika Ina pergi ke klinik kesihatan untuk checkup bulanan perut.Mesti nurse dan doktor sama cakap perempuan Furqan ni.


Tetapi sejak Furqan berambut pendek, dah takde lagi yang menegur perempuan ke ni? anak perempuan ke semua?  hahaha.. Lega dah Ina. Sekarang Furqan bertambah handsome dengan penampilan terkininya. Alhamdulillah..

anak lelaki, kanak-kanak lelaki, potong rambut baru nampak macho
Senyum aje selepas berambut pendek


KTM, Kanak-kanak
Gambar ketika Furqan berambut panjang dengan sideburn