Sample PERCUMA : Nestle LACTOKID 1-3 Tahun


Semasa kami sekeluarga bersiap untuk outing Of The Day (ootd) hari sabtu yang lalu.Kebetulan parcel sampai.Ina fikirkan produk review.. iya. Sebab sebelum sebelum ni pun terima produk review mengejut camtu lah..hihi.Memang langsung taktau ini produk sample percuma yang ina apply 2 minggu lepas..(maklumlah kejar masa haritu kan..malam baru buka parcel ni).



Bila parcel dibuka,wahhh~~..Sedikit terkejut lah ina.Maklumlah, First time dapat sampel produk dalam packaging parcel.Kebiasaannya,terima sampel dalam sampul surat je tau Alhamdulillah...Selamat sampai susu Percuma Lactokid ini ke tangan ina (melalui kurier GDex).Bagus macam ini..susu selamat dan tak pecah.




LACTOKID susu rumusan 1-3 tahun



Okay... berbalik kepada susu Lactokid ini.Susu ini keluaran dari Nestle. Lactokid sesuai diminum dari Kanak kanak berumur 1 hingga 3 tahun sahaja.Antara kebaikan Lactokid ialah mempunyai 13 Vitamin dan Mineral + DHA .  Susu ini juga mengandungi GROWPLUS untuk membantu pembesaran sihat tubuh badan anak anda!

Bagi ibu ibu yang ingin mendapatkan sampel PERCUMA susu rumusan Nestle LACTOKID boleh lah mendapatkan segera dengan Klik laman sesawang ini >>>> https://www.startwell.nestle.com.my/ms/sampel-percuma-lactokidtm-1-3-150g



Terma & syarat:

  1. Terbuka kepada ibubapa dengan kanak-kanak berumur 12 bulan dan ke atas sahaja.
  2. Satu [1] pek sampel LACTOKID™ 1-3 150g akan dihantar ke alamat yang didaftarkan.
  3. Penebusan sampel LACTOKID™ 1-3 adalah terhad kepada SATU unit untuk setiap isi rumah (alamat) sahaja.
  4. Dengan menebus sampel PERCUMA, anda juga akan menjadi ahli Nestlé Start Well Stay Well Mom’s Club.


Okay, berkenaan isu- isu semasa yang berbangkit.Jika ibu ibu takutkan masalah susu TIRUAN.Ibu-Ibu digalakkan terus membeli direct ke laman sesawang Nestle >> https://www.startwell.nestle.com.my/ms  INGAT!! Sediakan stok susu awal awal ya.. bukan susu dah nak habis, baru nak membeli.. 


Sampel Percuma lain Nestle baca disini  >> http://ehbelogaku.blogspot.my/2017/12/sampel-percuma-nestle-cerelac-nutri.html

Catat Ulasan

3 Ulasan

Cik Nor berkata…
good sharing
Izyan Balqis berkata…
banyak jugak untuk sample..selalu pakeging kecik
Cik Ash berkata…
wahhh tahniah dapat produk ni