[ VIRAL ] : BETUL KE BOHONG NI NAK TAU SAMADA MENGANDUNG ATAU TAK

clorox , cuka, ubat gigi.. mitos ke?

Hemm..pelik pelik zaman sekarang ni. Bukan semua,tapi segelintir la.. nak JIMAT katanya.
Kata EXCITED nak timang anak.Takkan la taknak beli UPT (URINE PREGNANCY TEST)..opps! ala..yang alat nak check samada mengandung ke tak tu. Alaa..macam strips macam tu.haaa.. tau kan?


ni la bendanya tuuu

tengok whatsapp tu, memang nak ketawa pun ada.Kesian lagi laaa...geram apa tah lagi.. heeeee. Upt nie baru la singgit sebatang.hmmm...


kalo korang nak tau.., test clorox,cuka,sabun tu semua mengarut. Tapi kalau setakat korang nak main main eksperimen boleh laa. Kan?? korang nak tau.. lelaki pun ada yang kencing berbuih ( yang nie customer aii laa, sebab dia disahkan ada protein dalam urine..itu yang berbuih)..


kesimpulannya lepas nie, korang jangan terlalu percayakan benda benda macam nie yaa.. Kesian! kang terlalu mengharap..Hancuss hati..


okay..sekian.Aii kena marathon tulis entri..Baby nak nangis..bye

No comments:

Powered by Blogger.