ROSE GOLD WATER - BIO ESSENCE 24K BIO GOLD

Hari ni, ina nak sharing dengan korang mengenai girl stuff lagi. Tapi kali ini ialah produk skincare dari Bio Essence.Sejak Produk ini menjadi VIRAL di sosial media.Kebanyakan di store store berhampiran out of stock benda ni.

Okay sebelum kita pergi lebih jauh dengan cerita produk ini.Ina nak tanya korang.Ada guna produk apa tu untuk penjagaan wajah ? ekekekeekek..dah macam gaya penjual produk pula ya.. hihihi.Tanya aja tau. Sangat penting benda ni semua. Macam dulu ina, tak penting mana pun benda benda macam ni.Tapi bila muka dah start breakout.Menggelepar mencari produk..kahkahkahkah... sudahnya..., muka ina ada 3 tompok tanda hitam.Mungkin jugak faktor umur..maklumlah, dah memasuki 30 tahun ni.Macam macam lahhh kejadian wajah.


Okay, sekarang ina nak bercerita dengan korang mengenai essence water dari Bio Essence,Ia satu satunya essence water yang menggunakan extrak bunga..iaitu
 Japaneese Rose Extract .



Apa sebenarnya essence water ni?

Rose gold Water





 cecair yang mengandungi tumpuan bahan-bahan tertentu untuk menangani masalah kulit tertentu. Fungsinya adalah di tengah-tengah serum dan krim muka. Intipati ini mempunyai tekstur yang lembut dan biasanya cecair yang jelas yang mengandungi nutrisi dan kelembapan terbaik untuk kulit. Selalunya intipati wajah mempunyai antioksidan yang bagus seperti vitamin
 asid organik, dan probiotik tertentu yang ditapai



CARA PENGGUNAAN :



Rawatan muka ini direka untuk digunakan selepas pembersih dan toner, sebelum menggunakan serum. Essence muka akan memberikan pengambilan nutrien dan kelembapan. 

Digunakan 2 kali sehari iaitu pagi dan malam sebelum tidur..

Hanya dap dap kan keseluruh wajah rose water gold tersebut... tepuk tepuk lembut agar ia meresap ke seluruhan wajah. 



Pengalaman ina menggunakan ROSE GOLD WATER 24K BIO GOLD BIO ESSENCE

ada serbuk emas didalam essence Rose water ini



Korang akan dapat lihat hasil yang jauh berbeza apabila menggunakan produk Rose Gold Water ini.

Berfungsi pada tisu sel kulit. Intipati wajah dengan formulasi khususnya dapat membantu menghilangkan kedut , garis halus, tona kulit yang tidak rata dan tidak serata.

Kandungan bahan-bahan aktif di dalamnya membantu mengoptimumkan sel-sel semula jadi kulit untuk tumbuh semula secara berterusan supaya kulit menjadi lebih lancar dan lebih cerah.

Wajah ina sejenis kombinasi..adakala kering dan adakala berminyak di certain wajah.Selepas menggunakan Essence water Rose Gold Water, kulit tidak berminyak sewaktu bangun pagi.Lembut dan terasa seolah liang roma tertutup..kesannya,kulit menjadi halus .. 


Packaging 


Boleh didapati dengan 2 saiz.. iaitu 30ml dan 150ml.. 
kat bawah tu packaging bersaiz 20ml ..takde jual.. sebab ini yang sample produk..Dapat Free tu hari..nampaknya, ina kena beli yang besar la pasni.. )


yang ni rezeki, alhamdulillah. Dapat FREE menang Contest.. 




Ina tengok sekarang ada sale produk Bio essence di Guardian 


Untuk mendapatkan produk produk Bio Essence korang boleh terjah ke WATSON atau Guardian terdekat.. 

Sekarang ni.. korang nak beli secara online pun boleh.. 


Tips supaya serum atau essence lebih CEPAT BERKESAN


Okay korang, diharap dengan sedikit perkongsian dari ina, dapat memberi manfaat kepada korang.. tak mau kedekut, sorang sorang cantik, biar kita cantik berjemaah yaa... hehehehe. Harini  perancangan ina ada kenduri.. adik ipar kahwin.Bye bye .. 

Catat Ulasan

10 Ulasan

Mohaz Sue berkata…
Good info Ina..tq
Fatin Shahrizam berkata…
Macam best, kena tryy yang ni pulak laa. Guna bio essense spray jeaa.
Dah dapat sample free 20ml . Memang bagus . At least produk baru kita cuba kan . Kalau sesuai baru boleh beli yang lagi besar
Yaya Mohd berkata…
Tq info sis ina 😘
azlina ina berkata…
betul tu..serasi baru beli
azlina ina berkata…
patut cuba.. beli yg kecil je dl fatin.. afe sale sekarang
Cik Nor berkata…
wow..mkn menawan la ina..:)
Cik Ash berkata…
kohor comel la lepas ni ina...
Hans Hanis berkata…
nice info
memang bagus :)
azlina ina berkata…
yang ni sesuai la. cuba beli saiz kecil dahulu,30ml tu.